- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شوک بزرگ در بوشهر: عماد رضا با پرسیجای اندونزی قرارداد بست

عماد رضا در این تیم با یکی از بازیکنان تیم ملی عراق به نام علا عبدالزهرا که مدتی در مس کرمان بازی می کرد همبازی خواهد بود.
چند روزی است که مسئولان شاهین برای حضور عماد رضا در تمرینات تیمشان امروز و فردا می کنند. آنها هر روز اعلام می کنند که مهاجم عراقی فردا به بوشهر می آید اما هنوز این فرداها از راه نرسیده تا اینکه با خبر شدیم عماد رضا با یک تیم باشگاهی از اندونزی قرارداد همکاری امضا کرده است.
عماد رضا که یکی از شرطهای حضورش در شاهین جذب حوار ملا محمد بود وقتی دید هموطنش نتوانست با شاهین قرارداد ببندد قید حضور در این تیم را زد تا به عضویت پرسیجا جاکارتای اندونزی دربیاید.
عماد رضا در این تیم با یکی از بازیکنان تیم ملی عراق به نام علا عبدالزهرا که مدتی در مس کرمان بازی می کرد همبازی خواهد بود. حتی در سایت تیم ملی عراق کنار نام عمادرضا نام باشگاه پرسیجا دیده می شود. این سایت جدیدترین نقل و انتقالات را در نظر می گیرد به طوری که کنار نام حوار ملا محمد نام باشگاه استقلال درج شده است.
این خبر شوک بزرگی است برای شاهین و هواداران خونگرمش. باید دید آیا عماد رضا شاهین را هم دور زده یا اینکه داستان از قرار دیگری است؟