- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی ۱۹ رشته تحصیلی به صورت فراگیر در دانشگاه پیام‌نور عسلویه

رئیس دانشگاه پیام‌نور عسلویه از راه‌اندازی ۱۹ رشته تحصیلی به صورت فراگیر در دانشگاه پیام‌نور عسلویه خبر داد.
به گزارش عسلویه نیوز ، جابر قاسمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور عسلویه در سال گذشته و امسال در زمینه کیفیت‌بخشی به امور تحصیلی تلاش زیادی داشته و هم‌اکنون این دانشگاه به بهترین و باکیفیت‌ترین مرکز علمی تبدیل شده است.
وی افزود: اساتید بسیار مجرب و باسواد و هیئت علمی بسیار کارآزموده در این دانشگاه تدریس می‌کنند و رضایت خاطر دانشجویان فراهم شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور عسلویه از راه‌اندازی ۱۹ رشته تحصیلی به صورت فراگیر در دانشگاه پیام‌نور عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور مرکز بین‌المللی عسلویه در مقطع کارشناسی به صورت فراگیر در ۱۹ رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.
قاسمی تصریح کرد: رشته‌های حسابداری، روانشناسی عمومی، علوم اجتماعی (گرایش پژوهش‌گری)، علوم تربیتی، مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی، علوم تربیتی (مشاوره و راهنمایی)، علوم سیاسی و حقوق و مترجمی زبان انگلیسی از جمله این رشته‌ها هستند.
وی ادامه داد: همچنین مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت جهانگردی، شیمی کاربردی، شیمی محض، مهندسی منابع طبیعی، محیط زیست، مهندسی صنایع، مهندسی مدیریت اجرایی، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی کامپیوتر، نرم‌افزار و مهندسی فن‌آوری اطلاعات نیز از دیگر رشته‌هایی است که در مقطع کارشناسی به صورت فراگیر دانشجو می‌پذیرد.
این مقام مسئول یادآور شد: علاقمندان می‌توانند از روز هشتم دی‌ماه سال جاری به مدت یک هفته با دریافت دفترچه راهنما از دفاتر خدمات ارتباطی یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور در این رشته‌ها ثبت‌نام کنند تا نسبت به پذیرش آنها اقدام شود.
قاسمی افزود: در سال تحصیلی جاری نیز شش رشته تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در این دانشگاه راه‌اندازی شده که ارزش بسیار زیادی در بر دارد.
وی گفت: رشته‌های حقوق، علوم سیاسی، مهندسی محیط زیست و منابع طبیعی، مدیریت جهانگردی، مدیریت آموزشی و مشاوره روانشناسی از جمله رشته‌های تحصیلی جدید است که از مهر‌ماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور عسلویه خاطرنشان کرد: رشته‌های تحصیلی حسابداری، روانشناسی، شیمی محض، شیمی کاربردی، علوم اجتماعی، علوم اقتصادی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مهندسی صنایع، مهندسی آی تی، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی مدیریت اجرایی و مهندسی مدیریت پروژه نیز از جمله رشته‌هایی هستند که پیشتر در این دانشگاه راه‌اندازی شده بود.
قاسمی بیان داشت: عسلویه از مهم‌ترین مناطق نفت و گاز است و وجود دانشگاه و مراکز عالی در این منطقه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و امیدوار هستیم روز به روز شاهد رشد و تعالی این مرکز باشیم.