- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی خبر داد: از دل گریپ فرود تریاک رویید

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف میوه‌های گریپ فرود حامل مواد ‌مخدر در عسلویه خبر داد.
به گزارش عسلویه نیوز، علمدار لشکری یکشنبه ‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه در مناطق مرزی بسیار حساس است و منطقه عسلویه نیز منطقه حساسی است که نیروهای انتظامی با تمام توانایی برای برقراری امنیت و آسایش در این منطقه شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: هم‌اکنون و با توجه به فعالیت مستمر نیروهای انتظامی شاهد امنیت مطلوبی هستیم و اجازه هیچ گونه ناامنی را به اخلال‌گران و متخلفان نمی‌دهیم.
فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف میوه‌های حامل مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با هوشیاری پلیس منطقه ویژه پارس جنوبی استان بوشهر میوه‌های گریپ‌ فروت حامل مواد مخدر از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.
لشکری تصریح کرد: مأموران انتظامی منطقه ویژه پارس جنوبی در هنگام کنترل خودروهای در حال عبور از گلوگاه شهید مصطفی خمینی به یک دستگاه اتوبوس مظنون شدند و بدون درنگ وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: نیروهای پلیس عسلویه بلافاصله اتوبوس را متوقف و در بازرسی از آن مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در داخل میوه گریپ‌ فروت جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: این خودرو از بندرعباس به سمت اهواز در حرکت بوده و تریاک‌های کشف شده متعلق به دو نفر از مسافران اتوبوس بوده است.
لشکری عنوان داشت: هر دو متهم دستگیر شدند و به همراه موادمخدر کشف شده به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند.
وی اضافه کرد: برای تامین امنیت در شهرها و روستاهای منطقه با همه توانایی تلاش می‌کنیم و امیدوار هستیم در انجام وظایف محوله موفق باشیم.