- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرماندار عسلویه خواستار تدوین سند چشم‌انداز توسعه ورزش شهرستان شد

“عسلویه نیوز” با تاکید بر حمایت های لازم از سوی شرکت ها فرماندار عسلویه خواستار تدوین سند چشم‌انداز توسعه ورزش شهرستان شد.%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4 [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی” عبدالله نادری در جلسه ساماندهی امور جوانان عسلویه گفت: طی سال‌های اخیر زیر ساخت‌های نسبتا مناسبی در امور زیر بنایی ورزش در شهرستان عسلویه ایجاد شده است اما این برای شهرستان عسلویه کافی نیست و شایسته است که تمام شرکت‌های فعال در منطقه و منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس در این حوزه حضور جدی تری داشته باشند.

فرماندار عسلویه به آسیب‌های زیست محیطی و اجتماعی حاصل از حضور صنعت در شهرستان اشاره کرد و ضمن تقدیر از تلاش برخی شرکت‌ها در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به محیط پیرامونی، خواستار توجه تمام شرکت‌ها به مسائل اجتماعی محیط پیرامونی شد.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های بزرگ حاضر در منطقه که از مسائل و مشکلات اجتماعی در شهرستان که بخش عمده آن به حضور صنعت در شهرستان مرتبط است، آگاهند باید تلاش کنند هیئت مدیره و سهامداران شرکت‌های خود را از این مسائل و عواقب آن که بی‌شک دامن خود این شرکت را نیز به عنوان ذی‌نفعان از این شهرستان می‌گیرد مطلع سازند و برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی متقاعد کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان عسلویه در ادامه بر لزوم انسجام و هماهنگی در ارائه خدمات به محیط پیرامونی تاکید کرد و آموزش و بهداشت و ورزش را اولویت های اصلی دولت در خدمات رسانی به شهرستان معرفی کرد و خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های فعال در منطقه در این زمینه ها شد.

وی تاکید کرد : ورزشکاران شهرستان عسلویه در رشته‌های فوتبال، والیبال هم خانم‌ها و هم آقایان، فوتسال، بدنسازی، وشو، کاراته، جودو، تکواندو و ورزش‌های بومی و محلی مشغول فعالیت هستند که حمایت لازم از سوی شرکت های فعال در منطقه از این تیم ها صورت نمی‌گیرد.

نادری اضافه کرد: اگر هر یک از شرکت‌های فعال در منطقه معین یک روستا در زمینه آموزش، بهداشت و ورزش می‌شد در مدت کوتاه شاهد برطرف‌شدن مسائل در این بخش‌ها می‌شدیم.

وی خوستار حمایت جدی و ویژه شرکت‌های فعال در منطقه از تیم‌های شهرستان که در لیگ استان و کشور حضور دارند شد و تاکید کرد با حمایت از این جوانان موجب تشویق عموم مردم به ویژه جوانان به ورزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم شد.

نادری خواستار تدوین سند چشم‌انداز توسعه ورزش شهرستان شد و افزود: در این سند وضعیت موجود و وضعیت مطلوب زیرساخت‌های ورزشی هم چنین آمار دقیق ورزشکاران شهرستان هم در ورزش های قهرمانی و هم ورزش های همگانی گنجانده شود.