- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دعوت از تیم‌های ملی برای برپایی کمپ در پارس جنوبی

به گزارش عسلویه نیوز موسی سوری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی از مهم‌ترین و ارزشمندترین مناطق نفت و گاز کشور و خاورمیانه است و نقش این منطقه در تامین گاز کشور بسیار مهم است.
وی افزود: پارس جنوبی در واقع نگین ارزشمند صنعت نفت کشور است و کارکنان این سازمان باید نشاط و کارآیی لازم را داشته باشند تا شاهد بهره‌وری بیشتری باشیم.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم از مهم‌ترین رویکردهای سازمان است و از تمام کارکنان می‌خواهیم در فعالیت‌های ورزشی حضور داشته باشند.
سوری تصریح کرد: ارائه راهکارهای ارتقای ورزش همگانی در منطقه ویژه پارس جنوبی امری ضروری است و همچنین توسعه زیرساخت‌های ورزشی با رویکرد استفاده و بهره‌مندی مردم عسلویه از فضاهای ورزشی نیز مورد تاکید ما قرار دارد.
وی در ادامه با بیان اهمیت ورزش کارکنان صنعت نفت اضافه کرد: راهکارهای ارتقای ورزش همگانی با توجه به بافت جمعیتی خاص منطقه ویژه در دست بررسی است و از همه مردم و مسئولان عسلویه نیز انتظار داریم برای جذب جوانان بومی و کارکنان به سمت ورزش همکاری کنند.
مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی یادآور شد: گسترش ورزش قهرمانی نیز در این منطقه حائز اهمیت است و از مسئولان امور ورزش منطقه می‌خواهیم راه‌های گسترش ورزش قهرمانی را بررسی و اظهار نظر کنند.
سوری عنوان داشت: در رشته‌های فعال ورزشی، در صورتی که حداقل ۵۰ درصد از بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده از مردم بومی استان بوشهر و یا کارکنان صنعت نفت باشند، از ورزش قهرمانی حمایت قاطع می‌کنیم و امکانات و تجهیزات لازم را تامین می‌کنیم.
این مقام مسئول از تیم‌های ملی برای اردوی تمرینی در پارس جنوبی دعوت کرد و گفت: تصمیم داریم برای ایجاد انگیزه در بین کارکنان و مردم بومی استان بوشهر از تیم‌های ملی کشور برای انجام اردوهای تمرینی در منطقه ویژه پارس دعوت به عمل بیاوریم.
سوری خاطرنشان کرد: بدون شک حضور قهرمانان ملی در عسلویه و اجرای تمرینات در پارس جنوبی موجب افزایش انگیزه ورزشی در بین کارکنان می‌شود و جوانان منطقه و کارکنان نیز به سمت ورزش جذب می‌شوند.