- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پرسپولیس مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورد

تیم فوتبال پرسپولیس در تورنمنت ۴ جانبه آنتالیا در ضربات پنالتی مقابل اینتراخت فرانکفورت شکست خورد.  

تیم‌های پرسپولیس ایران و اینتراخت فرانکفورت آلمان در اولین دیدار تورنمنت ۴ جانبه آنتالیا از ساعت ۱۹:۱۰ به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
کوین کراس در دقیقه ۳ روی ارسال هم تیمی‌اش از روی نقطه کرنر دروازه رحمان احمدی را گشود. گل پرسپولیس را هم محمد منصوری در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.
با توجه به تصمیم مسئولان برگزاری این تورنمنت دو تیم بدون انجام دیدار در وقت اضافه، ضربات پنالتی را زدند که در پایان این ضربات اینتراخت با نتیجه ۳ بر یک و در مجموع ۴ بر ۲ به برتری رسید.
وحید هاشمیان، مجتبی زارع و محمد منصوری ضربات خود را هدر دادند و تنها ضربه تیاگو وارد دروازه اینتراخت شد. رحمان احمدی، دروازه‌بان پرسپولیس هم ضربه اول بازیکن اینتراخت را مهار کرد، اما در مهار ضربات بعدی ناکام ماند.

در دقیقه ۷۹ گل سپهر حیدری توسط کمک داور آفساید اعلام شد. تصاویر آهسته صحت این تصمیم داور را تایید کرد.
داور این مسابقه به بنجامین کولر از اینتراخت و وحید هاشمیان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
با این نتیجه اینتراخت باید با برنده دیدار تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه و کلن آلمان مسابقه نهایی این تورنمنت را برگزار کند و پرسپولیس با بازنده این بازی در دیدار رده‌بندی پیکار کند.
در دیگر دیدار این تورنمنت ساعاتی دیگر تیم‌های آنتالیا اسپور ترکیه و کلن آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ترکیب پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، حمیدرضا علی‌عسگری (۷۳ – مجتبی زارع)، هادی نوروزی (۵۹ – امیرحسین فشنگچی)، آرفی (۶۱ – وحید هاشمیان)، تیاگو، حسین بادامکی (۶۰ – محمد منصوری)
سرمربی: علی دایی