- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: مسئولان بابت خدمت‌رسانی به مردم نباید منت بگذارند‌

بخشدار عسلویه گفت: مسئولان بابت خدمت‌رسانی به ملت ایران که در تمام دوران‌ها همواره سربازی وفادار برای انقلاب و رهبری بوده‌اند، نباید منت بگذارند.

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت عسلویه اظهار داشت: دولت در چند سال گذشته همواره خدمت بی‌منت را در دستور کار قرار داده و این خدمات در تمام کشور مشهود است.
وی افزود: مسئولان بابت خدمت‌رسانی به مردم نباید منت بگذارند و همه مسئولان باید افتخار کنند که به مردم خدمت‌رسانی کنند چرا که مسئولان وظیفه‌ای جز خدمت ندارند.
بخشدار عسلویه با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: اجرای این طرح یک خدمت ماندگار و ارزشمند است که با شجاعت شخص رئیس جمهور اجرا شده و نتایج و مزایای این طرح به تدریج در سراسر کشور نمایان می‌شود.
نادری تصریح کرد: هدفمندی یارانه‌ها در واقع به معنای واقعی کردن قیمت‌هاست که موجب صرفه‌جویی می‌شود و از اسراف و مصرف‌گرایی به شکل جدی جلوگیری می‌کند.
وی ادامه داد: عسلویه از بخش‌هایی است که ستاد تنظیم بازار به خوبی بر بازار کنترل دارد و مردم و اصناف نیز از ابتدای اجرای این طرح تاکنون همکاری و مساعدت خوبی داشته‌اند.
بخشدار عسلویه با تقدیر از وحدت شیعه و سنی در عسلویه گفت: وحدت و اتحاد و همدلی بسیار خوبی بین مردم اعم از شیعه و سنی حاکم است و این اتحاد باید الگویی برای سایر مناطق باشد و بدون اغراق این اتحاد در پیشرفت کل منطقه تأثیرگذار است.
نادری یادآور شد: از همه شما اهل سنت و به ویژه از روحانیون اهل سنت عسلویه به خاطر تلاش در حفظ وحدت تقدیر می‌کنیم و بسیار خرسندیم که شاهد این میزان اتحاد هستیم.
وی همچنین با اشاره به وضعیت اشتغال در عسلویه عنوان داشت: در یکسال اخیر شاهد وضعیت بهتری در اشتغال جوانان بیکار بوده‌ایم و با مدیریت جناب موسوی در پارس جنوبی اطمینان داریم که وضعیت بهتر می‌شود.
بخشدار عسلویه همچنین از حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور جناب دکتر حافظی در عسلویه تقدیر کرد و اظهار داشت: با تلاش مسئولان ارشد کشور و با همکاری مردم بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه به زودی و با شتاب خوبی تکمیل می‌شود.
نادری در پایان خاطرنشان کرد: وحدت و یکدلی رمز موفقیت و پیشرفت است و همه باید در این راستا حرکت کنیم.