- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای کامل مصوبات دولت در استان بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌هاست‌

به گزارش عسلویه نیوز، سید‌پیروز موسوی‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی نگین ارزشمند صنعت نفت است و موفقیت پارس جنوبی موجب موفقیت وزارت نفت می‌شود.
وی افزود: همه توانمندی و ظرفیت‌های خود را برای توسعه استان بوشهر و شهرستان‌های جنوبی استان و منطقه عسلویه به کار می‌بندیم و از تمام مردم و مسئولان و دست‌اندرکاران سراسر استان نیز انتظار داریم که ما را همراهی کنند.
مدیر‌عامل پارس جنوبی خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان تاکنون همراهی خوبی داشته‌اند و از همه رسانه‌ها انتظار داریم که واقعیت‌ها را به مردم انتقال دهند و به گونه‌ای قلم بزنند که حقیقت کتمان نشود و بدون تردید این انتظاری معقول از رسانه‌هاست.
موسوی در ادامه با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های استان تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های منطقه ویژه پارس و حرکت در مسیر توسعه پایدار در گرو همگرایی و تعامل بین تمام دلسوزان نظام در کشور و استان بوشهر است.
وی اضافه کرد: امروز به‌حمدالله و با دعای خیر مردم، فضای همگرایی، هماهنگی و تعامل و همفکری در تمام حوزه‌ها در کشور و به ویژه در استان بوشهر فراهم است و این خود مزیت‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن، طرح‌های پشتیبانی توسعه مخزن مشترک پارس جنوبی را با شتاب بیشتری اجرا کرد.
این مقام مسئول ادامه داد: شتاب عملیات اجرایی طرح توسعه مخزن مشترک پارس جنوبی رو به افزایش است و باید با نشست‌های مشترک و همفکری بین تمام مسئولان ذیربط باید به گونه‌ای رفتار کرد که تاخیری در مجموعه فعالیت‌ها ایجاد نشود.
موسوی عنوان داشت: خدمتگزاری در هر بخش از نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است و با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) و شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و با پیروی از منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، وظایف محوله را انجام می‌دهیم و عزم خود را برای خدمات بیشتر به مردم جزم کرده‌ایم.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی، خدمتگزاری به مردم در چارچوب قوانین، در اولویت وظایف و مسئولیت‌ها قرار دارد که امیدوارم با همکاری تمام دلسوزان نظام و مسئولان استان بوشهر بتوانیم در این راستا و همچنین در پیشبرد سند چشم‌انداز توسعه صنعت نفت، نقش موثری داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یادآور شد: وجود توانمندی بالا و چشمگیر مجموعه مدیران شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و هماهنگی با مجموعه مسئولان استان موجب دلگرمی است و این مزیت بزرگی برای انجام مسئولیت‌های محوله است.
موسوی خاطرنشان کرد: در یکی دو سال گذشته و با مدیریت جناب سوری کارهای بزرگی انجام شده و شاهد اجرای مصوبات دولت هستیم و این روند باید با شتاب بیشتری ادامه یابد و در واقع اجرای کامل مصوبات دولت در استان از مهم‌ترین اولویت‌های مجموعه جدید است.