دست رد هالند به سینه باشگاه‌های انگلیسی: فقط رئال!
تاريخ ارسال خبر : 8 ژانویه 2022 | ساعت 13:49 | کد خبر: 37000 | sv449 | چاپ این مطلب

ستاره نروژی نمی‌خواهد به اولدترافورد برود

دست رد هالند به سینه باشگاه‌های انگلیسی: فقط رئال!

به نظر می‌رسد ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، تصمیم قطعی خود برای فصل آینده را گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، هالند در دو فصل اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال مطرح کرده است.

درخشش این بازیکن در ترکیب دورتموند باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن باشند.

مینو رایولا چند هفته قبل مدعی شده بود که رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ بیشترین شانس را در بین بقیه تیم‌ها برای به خدمت گرفتن هالند دارند.

این در حالی است که این ملی‌پوش نروژی نیز در زمان سپری کردن تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی در ماریبای اسپانیا در پاسخ به سوال طرفدارانش درباره تیم آینده خود گفته بود قصد دارد سال آینده در اسپانیا به میدان برود.

روزنامه میرر مدعی شده که هالند به منچستریونایتد جواب رد داده تا به رئال مادرید ملحق شود

حالا روزنامه انگلیسی میرر روی جلد اولش مدعی شده که این بازیکن نروژی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده و انتخاب آینده او به طور قطع رئال مادرید خواهد بود.

همین موضوع باعث شده که یونایتد از رقابت برای جذب این بازیکن کناره‌گیری کند و در فکر ارائه پیشنهاد دیگری برای این بازیکن نباشد چون بازیکن شماره ۹ دورتموند تصمیمش را برای بازی با پیراهن رئال گرفته است.

بند فسخی در قرارداد هالند با باشگاه دورتموند قرار گرفته که در تابستان ۲۰۲۲ با پرداخت تنها ۷۵ میلیون یورو فعال می‌شود و همین نکته مثبتی برای بسیاری از باشگاه‌ها به حساب می‌آید.

بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی هالند در دورتموند در تابستان سال آینده فعال می‌شود

اما این روزنامه خبر داده که هالند پیشنهاد بارسلونا، منچسترسیتی و منچستریونایتد را رد کرده است. علاقه او به بازی در پایتخت اسپانیا خبر بدی برای پپ گواردیولا هم خواهد بود که باور داشت هالند می‌تواند جانشینی بلندمدت برای سرخیو آگوئرو پس از عدم موفقیت در جذب هری کین در تابستان گذشته باشد.

روزنامه میرر همچنین خبر داده که رئال مادرید در شش ماه گذشته روی برنامه انتقال هالند به سانتیاگو برنابئو کار کرده است. انتقال کیلیان امباپه به رئال به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل قطعی به نظر می‌رسد و مدیران رئال تصمیم دارند که این دو بازیکن را در کنار هم در ترکیب فصل آینده به کار بگیرند تا پس از مدت‌ها به صورت جدی به تقویت تیم‌شان بپردازند.

رئال مادرید قصد دارد هالند و امباپه را در کنار هم به خدمت بگیرد

پیش از این خاویر تباس، رییس لالیگا، گفته بود که باشگاه رئال مادرید توانایی مالی کافی برای جذب هالند را دارد اما شرایط مالی بارسلونا به شکلی نیست که بتواند برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان اقدام کند.

با این حال، روزنامه آلمانی بیلد شب گذشته خبر از بودجه ۳۰۰ میلیونی پاری سن ژرمن برای جذب هالند داد و مدعی شد که این مبلغ برای پرداخت دستمزد، حق انتقال و کمیسیون مینو رایولا ممکن است نظر این بازیکن برای پیوستن به رئال را تغییر دهد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ