- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کفاشیان: استعفا نمی‌‌دهم

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به صحبت هایی که در مورد رفتنش از فدراسیون فوتبال مطرح شده است، گفت: اینها شایعاتی است که هر چند وقت یکبار مطرح می‌شود اما من اهل استعفا نیستم و حتی اگر تیم ملی در جام ملت های آسیا ناکام باشد بازهم می‌مانم!

علی کفاشیان در پایان نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در صورت ناکامی تیم ملی از سمتش استعفا می دهد، گفت: هیچ استعفایی در کار نیست و ما در صورت اینکه تیم ملی خدای ناکرده در قطر ناکام شود، با قدرت به کارمان ادامه می دهیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال ساختار اجرایی دارد که بر اساس آن کارها را پیش می برد در این مدت هم تلاش زیاد و سرمایه گذاری خوبی در تیم های پایه صورت گرفت که قطعا برای آینده فوتبال مفید خواهد بود. ضمن اینکه چهارمی تیم امید در آسیا ناکامی نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من امیدوارم تیم بزرگسالان در این دوره نتایج خوبی را کسب کند و با تلاش و جدیتی که به کار بسته اند آنها بسیار مصمم اند که در این دوره به موفقیت دست یابند البته این تیم توانمندی دارد که جزو چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

کفاشیان تاکید کرد: ما پس از جام ملت های آسیا در صورت کسب هر نتیجه ای برنامه ریزی چهار ساله مان را آغاز می کنیم و نتایج گذشته که تیم های مختلف ملی به دست آوردند برای ما مانند یک تجربه است و از آنها برای موفقیت های بعدی استفاده می کنیم.