- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شتاب دهی اجرای پروژه های آبرسانی به تمبک، نخل تقی، بیدخون و چاه مبارک

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر شتاب دهی عملیات اجرایی پروژه های احداث شبکه توزیع آب شهر نخل تقی و روستاهای تمبک، بیدخون و چاه مبارک، در حوزه شهرستان کنگان و بخش عسلویه، تاکید کرد.

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی با قدردانی از مجموعه تلاش های انجام شده در راستای شتاب اجرای شبکه توزیع آب در شهر نخل تقی و روستاهای بیدخون، تمبک و چاه مبارک، افزود: می‌توان با تعامل، همکاری و تلاش های دلسوزانه شاهد به انجام رسیدن کارهای بزرگی در استان بوشهر باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس تصریح کرد: مجموعه خدماتی که سازمان منطقه ویژه به برخی شهرها و روستاهای استان بوشهر ارائه کرده در سایه همدلی و هماهنگی تمام مسوولان بوده و این اصل مهم باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوانیم اولویت های خدماتی برجسته دولت دهم را جامه عمل بپوشانیم.

موسوی یادآور شد: پروژه های احداث شبکه آب شهر نخل تقی در فاز نخست، ۵۳ درصد و در فاز دوم نیز ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ ضمن اینکه پروژه احداث شبکه توزیع آب به روستای تمبک در حوزه شهرستان کنگان حدود ۲۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: همچنین برای آبرسانی مناسب به روستاهای بیدخون و چاه مبارک، پروژه های مشابه ای جهت احداث شبکه توزیع آب در دو روستای یاد شده در حال انجام است که به ترتیب ۲۲ درصد و ۱۶ درصد از پیشرفت فیزیکی برخوردار است.