- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برخورداری ۴۰۰ واحد روستایی کنگان از تسهیلات بانکی مسکن مهر

به گزارش عسلویه نیوز، ابراهیم فرزانه بعد‌از‌ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی فاز نخست مسکن مهر شهر بنک اظهار داشت: مسکن مهر از مهم‌ترین اقدامات دولت در راستای خانه‌دار کردن نسل جوان بوده که به خوبی و با تدابیر شایسته انجام شده است.
وی افزود: در بیشتر مناطق استان شاهد رشد خوب مسکن مهر هستیم و در برخی از شهرها و روستاها پیشرفت قابل ‌توجهی در ساخت مسکن مهر مشاهده می‌شود.
مدیر‌کل بنیاد مسکن استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهر بنک شاهد همکاری خوبی برای ساخت واحدها هستیم و از هم‌اکنون نیز فاز نخست ۱۷۸ واحدی مسکن مهر شهر بنک در زمینی به مساحت سه‌هزار و ۸۰ متر مربع و در قالب ۱۰ بلوک چهار واحدی به صورت دو طبقه اجرا می‌شود و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در فاز نخست این پروژه ۴۰ واحدی ساخته می‌شود.
فرزانه تصریح کرد: اعتبار این طرح هشت میلیارد ریال برآورد شده و انتظار داریم بدون مشکل اعتبارات این واحدها تأمین شود.
وی به وضعیت مسکن مهر بنک اشاره کرد و عنوان داشت: بر اساس آمار موجود، ۲۵۶ نفر در تعاونی مسکن مهر شهر بنک ثبت‌نام کرده‌اند و سعی داریم تا حد امکان در زمینه آماده کردن واحدها تلاش کنیم.
فرزانه در ادامه درباره تسهیلات مسکن مهر انفرادی نیز گفت: تاکنون در شهرستان کنگان هزار و ۲۷۷ نفر به صورت انفرادی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از برخورداری ۴۰۰ واحد روستایی شهرستان کنگان از تسهیلات بانکی مسکن مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۰۰ واحد روستایی در این شهرستان از تسهیلات بانکی برخوردار می‌شوند و تاکنون ۵۰ درصد از این افراد از تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.
فرزانه یادآور شد: برای اجرای موفق طرح مسکن مهر باید همه مردم و مسئولان همکاری و تعامل خود را نشان دهند تا به فضل خدا شاهد توسعه در این راستا باشیم.