- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه اندازی مجهزترین پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت در بیمارستان توحید جم

به گزارش عسلویه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مهرداد حسین زاده؛ رییس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به راه اندازی مجهزترین پلی کلینیک تخصصی صنعت نفت در بیمارستان توحید جم، افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بودجه مورد نیاز برای تجهیز این پلی کلینیک فوق تخصصی را تامین خواهد کرد.
رییس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر یادآور شد: با راه اندازی این مرکز علاوه بر کاهش ازدحام در بخش درمانگاه های تخصصی، تعداد پزشکان متخصص در بیمارستان توحید جم نیز افزایش می یابد.
حسین زاده افزود: بیمارستان توحید جم به عنوان تنها مرکز درمانی بیمارستانی در سطح منطقه، علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان، پذیرای ساکنان بومی منطقه نیز هست؛ به گونه ای که در بخش پاراکلینیکی و خدمات سرپایی ۶۵ درصد و در بخش های بستری و اتاق های عمل و زایشگاه ۸۰ درصد مراجعین به این بیمارستان را افراد بومی منطقه تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی بهینه و مطلوب به شهروندان جم و عسلویه و دیگر شهرها و روستاهای استان بوشهر، الگویی بسیار موفق از تعامل وزارت نفت در مناطق محروم است که در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.