- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث بزرگترین تفریحگاه ساحلی خلیج فارس در نخل تقی

“عسلویه نیوز” با اعتباری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بزرگترین تفریحگاه ساحلی خلیج فارس در شهر نخل تقی در حال احداث است.عزیز [1]

عبدالعزیز احمدزاده مسئول روابط عمومی شهرداری بندر نخل تقی در گفتگو با خبرنگار “عسلویه نیوز” گفت: پارک بزرگ خلیج فارس با اعتباری با لغ بر ۳۰میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

احمدزاده افزود :این پروژه به طول ۲ کیلو متر می باشد وبه صورت شبانه روزی فعال می باشد ودارای دو پیمانکار در دو فاز اول ودوم در حال اجرا می باشد .

مسئول روابط عمومی شهرداری بندر نخل تقی به فضاها و امکانات موجود در این پروژه اشاره کرد و عنوان داشت: این پروژه عظیم شامل فضای سبز ، آلاچیق طرح چوب ، پیست دوچرخه سواری ، اسکله تفریحی ، سینمای روباز با ظرفیت ۴۰۰نفره ،آبشارموزیکال ، شهربازی کودکان ، پلاژ بانوان ، پلاژآقایان در دونطقه مختلف پارک ، تفریحات تفریحات دریایی ، ۲۰چشمه سرویس بهداشتی ، نمازخانه ویژه آقایان وبانوان ۲مورد، کف سازی بیش از ۶هزار متر مربع، احداث آبنمای دریایی ، احداث ۱۰ المان دریایی در نقاط مختلف پروژه پیش بینی شده است .

احمدزاده گفت : این پروژه ۵ماه است که درحال اجرا می باشد ولی پیشرفت فیزیکی در طول این ۳ماه اخیرقابل تقدیر است در مدت سرپرستی جناب آقای سهامی روند عملیاتی این پروژه با سرعت بالایی در حال اجرا می باشد چون که شخصا” از پروژه بصورت روزانه از کمیت و کیفیت این پروژه در جریان و نظارت مستقیمی دارند که این پروژه متعلق به مردم شریف و مهربان این دیار می باشد و انشاالله اگر خللی در روند صورت نگیرد تا پایان مهرماه ۹۶تقدیم مردم خواهیم کرد .

عبدالعزیز احمدزاده افزود: شخص جناب آقای سهامی بارها در بازدیدهای میدانی از پروژه های فعال در شهر و هم در جلسات داخلی تاکید دارند که پروژه های در حال اجرا نباید هیچگونه کمکاری یا خللی و بی توجهی در اجرای پروژه های شهرداری از جانب پیمانکاران و مسئولین داخلی شهرداری صورت گرفته شود چرا که قابل توجیح نمی باشد و همه ما بعنوان امین و خدمتگذار مردم باید پروژه های شهری را به نحو شایسته ای تقدیم مردم شریف این دیار کنیم .

احمدزاده خاطرنشان کرد: در نظر سنجی که صورت گرفته در روز پنجشنبه هفته گذشته ۳۰دی ۹۵ از جانب شهروندان و مراجعین در طول مدت ۳ماه تعامل خوبی در زمینه عملکردی در حوزه شهری با وجود محدودیتهای فراوان و رضایتمندی مطلوبی داشته است .

لازم به ذکر است که تنها پروژه عمرانی فعال در شهر همین پروژه پارک خلیج فارس که بصورت شبانه روزی در حال اجرا می باشد.