- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه : دهه فجر یادآور سربلندی و اقتدار ملت ایران و انقلاب اسلامی است

به گزارش عسلویه نیوز، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی دهه فجر در نشست با مسئولان فرهنگی بخش عسلویه اظهار داشت: عسلویه از نظر اقتصادی و صنعتی رشد قابل توجهی داشته و امیدوار هستیم از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز شاهد رشد روزافزون در عسلویه باشیم.
وی افزود: در چند سال گذشته توجه دولت به رشد فرهنگی مناطق محروم قابل توجه بوده و سرمایه‌گذاری خوبی نیز در این راستا در منطقه عسلویه انجام گرفته است.
بخشدار عسلویه در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور سربلندی و اقتدار ملت ایران و انقلاب اسلامی است و مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی در ایام دهه فجر در واقع طومار رژیم شاهنشاهی را در هم پیچیدند و انقلاب را به سمت پیروزی هدایت کردند.
نادری از برگزاری بیش از ۳۵ برنامه متنوع در دهه فجر در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و جالبی تدارک دیده شده که در سطح ادارات و نهادها و مدارس و در سراسر منطقه اجرایی می‌شوند.
وی ادامه داد: اجرای ورود نمادین حضرت امام راحل در فرودگاه بین‌المللی عسلویه از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با حضور بیشتر مسئولان و جمعی از مردم عسلویه در روز دوازدهم بهمن اجرا می‌شود.
بخشدار عسلویه گفت: برنامه‌های شب ‌شعر انقلاب، مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی و برنامه‌های بازدید از خانواده شهدا و … نیز در ایام دهه مبارک فجر در عسلویه برگزار می‌شود.
دبیر ستاد دهه فجر در عسلویه نیز در این نشست اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه فجر در مدارس عسلویه تدارک دیده شده و سعی داریم با برگزاری این برنامه‌ها نسل جوان و نوجوان را با ابعاد و اهداف مختلف انقلاب آشنا کنیم.
آقای جبری افزود: از همه ادارات و نهادها انتظار داریم در این امر همکاری کنند تا برنامه‌ها با کیفیت و شور خوبی برگزار شود.
در ادامه سایر مسئولان بخش عسلویه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر تاکید کردند.