- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازدید ۶۰ خبرنگار خارجی از تأسیسات عسلویه

سید پیروز موسوی ظهر پنج شنبه  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی نماد افخار صنعت نفت و گاز کشور است و در حال حاضر شاهد رشد بسیار خوبی در این منطقه هستیم.
وی افزود: دولت نهم و دهم موجبات موفقیت بیبشتر در پارس جنوبی را فراهم کرده و بحمدالله در سال جاری بیشترین تلاش‌ها را در این میدان گازی شاهد هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از بازدید ۶۰ خبرنگار خارجی از تأسیسات عظیم پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: بیش از ۶۰ خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری از روز گذشته وارد عسلویه شده‌اند و آخرین فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام صنعت نفت در منطقه ویژه پارس را مورد بررسی خبری قرار داده‌اند.
موسوی تصریح کرد: این بازدید در واقع دومین تور رسانه‌ای خبرنگاران خارجی است که نمایندگان رسانه‌های خارجی در ایران در منطقه ویژه حاضر شده‌اند و از طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا، فازهای پالایشگاهی، واحدها و مجتمع‌های پتروشیمی و مجتمع بندری پارس دیدن کرده‌اند.
مدیرعامل منطقه ویژه یادآور شد: مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ پارس جنوبی نیز در این برنامه در کنار خبرنگاران هستند و به سئوالات آنها پاسخ می‌دهند.
وی اضافه کرد: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مدیر عامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوب و مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و برخی مدیران فازهای پارس جنوبی و مجتمع‌های پتروشیمی و همچنین روسای روابط عمومی چهار شرکت اصلی وزارت نفت نیز به منظور پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران و هماهنگی در اجرای این برنامه حضور دارند.
موسوی تصریح کرد: بازدید از فازهای ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸، ۱۳، ۱۴ و ۲۲ تا ۲۳ پارس جنوبی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری رسانه‌های خارجی تدارک دیده شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تحولات خوب و قابل توجهی در پارس جنوبی صورت گرفته و باید تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها را به سطح جهان انعکاس دهیم و بدون شک رسانه‌ها نقشی تاثیرگذار در این راستا دارند.