- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رزمایش تاکتیکی گردان های عاشوراو الزهرا ء (س) عسلویه آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  عسلویه گفت: رزمایش تاکتیکی  گردان های عاشورا و الزهراء (س) این ناحیه  به مدت ۳ روز  از تاریخ ۰۶/۱۱/۸۹ لغایت  ۸۰۸/۱۱/۸۹ در اردوگاه بصیرت  واقع در ظلع جنوبی  شهر عسلویه برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار احمد ملکوتی  افزودند ، هدف از برگزاری این رزمایش حفظ وانسجام نیروها و به نمایش گذاشتن قدرت و اقتدار بسیج و بالا بردن توان رزم گردان های عاشورا  و الزهرا (س) عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های مختلف سازمانی نظامی و برنامه های عقیدتی فرهنگی و بصیرتی از جمله برنامه های ویژه این رزمایش است.و اجرای این رزمایش‌ها گامی بسیار ارزنده در راستای تجدید میثاق با شهداء و آرمان‌های امام راحل(ره) و تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این رزمایش با حضور تعدادی از گردانهای  عاشورا  و الزهراء (س)به صورت شبانه روزی انجام می شود، افزود: باید برای گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد و در شرایط کنونی، پیشرفت کشور در تمام عرصه ها مستلزم بالا بردن روحیه بسیجی و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و فداکاری است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  عسلویه  گفت:‌ امروز تفکر بسیجی باید در تمام عرصه ها گسترش یابد تا کشور بتواند پله های ترقی را بپیماید. خوشبختانه امروز این روحیه و تفکر بسیجی در کشور ما حکمفرماست و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی شده است.
ملکوتی  در پایان بیان کرد: رزمایش گردان های عاشورا  و الزهراء (س)جهت بالا بردن توان مقابله با اغتشاشات شهری و امداد و نجات و پدافند غیرعامل انجام می شود تا در مواقع نیاز در عرصه های کمک رسانی و ماموریت های مختلف بتوان از وجود بسیجیان آموزش دیده و کارآمد استفاده کرد.