- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه:برنامه‌های فرهنگی منطقه ویژه پارس کیفی‌سازی شده است‌

به گزارش عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان فرهنگی پارس جنوبی در سالن اجتماعات منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: نظام اسلامی اهمیت بسیار زیادی به مسایل فرهنگی و مذهبی می‌دهد و به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان تلاش می‌کنند باید در راستای گسترش تعالیم اسلامی همت مضاعفی داشته باشیم.
وی با اشاره به سفر سوم دولت به استان بوشهر یادآور شد: رویکرد دولت در سفر سوم مسایل فرهنگی است و باید برنامه‌های فرهنگی مورد نظر را جمع‌بندی کنیم تا بتوانیم در سفر سوم دولت آن را به تصویب برسانیم و همفکری و همراهی همه مدیران و نخبگان در این مسئله ضروری است.
امام جمعه عسلویه در ادامه با تقدیر از همکاری منطقه ویژه پارس جنوبی در زمینه موارد فرهنگی خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی، تعامل و همفکری بین مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شرکت نفت و گاز پارس، موجب شده تا کیفیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در عسلویه ارتقای بیشتری یابد.
گنجی تصریح کرد: با حضور مدیران منطقه ویژه و شرکت نفت و گاز پارس، هماهنگی لازم برای یکسان‌سازی روند اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در عسلویه به نحو مطلوبی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: اجرای هماهنگ و هرچه بهتر و منسجم‌تر برنامه‌های فرهنگی، دغدغه ما در عسلویه بود که خوشبختانه با حضور هماهنگ و مشارکت فعال مدیران نفت و گاز پارس و منطقه ویژه، فضای اجرای برنامه‌های فرهنگی، مناسبت‌تر شده و برنامه‌های فرهنگی منطقه ویژه پارس کیفی‌سازی شده است.
امام جمعه عسلویه در ادامه گفت: امروز همه وظیفه داریم برای تقویت معنویت در جوانان، برنامه‌های ارزش‌مدار فرهنگی را گسترش دهیم و باید کاری کنیم که بصیرت و شناخت جوانان در شناخت دوست و دشمن افزایش یابد.
گنجی اضافه کرد: در جامعه‌ای که بصیرت وجود نداشته باشد، مشکلات زیادی به وجود می‌آید و وظیفه امروز همه ما این است که پشت سر رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم و دشمنان را همانند گذشته ناکام کنیم.
وی افزود: امکانات فرهنگی را باید در مدارس و مساجد و اماکن فرهنگی مستقر کنیم تا جوانان کمبودی در این زمینه نداشته باشند.
در این نشست سایر مسئولان فرهنگی منطقه عسلویه نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر افزایش امکانات فرهنگی منطقه عسلویه تاکید کردند.