- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیشرفته ترین مدرسه استان در روستای اخند واقع است

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه روستای اخند را دارای پیشرفته ترین مدرسه در استان معرفی کرد.نادری [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”عبدالله نادری در نشست با معتمدین روستای اخند شهرستان عسلویه اظهار داشت: روستای اخند در فضای آموزشی و فضای سبز یکی از روستاهای نمونه این شهرستان است که با همت مسؤولین و مطالبات مردمی تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار خوبی در زمینه تقویت اقتصاد کشور داشته که نمونه آن افزایش چهار برابری فروش نفت در مقایسه با دولت قبل است.

فرماندار عسلویه ادامه داد: برجام یکی از نتایج خوب تلاش‌های دولت‌مردان است که سایه تهدیدها را از کشور دور و فضای مناسبی جهت ارتباطات بین‌المللی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: هم‌اینک با تلاش‌های گسترده دولت و همکاری مردم شاهد یک امنیت پایدار در شهرستان عسلویه هستیم که در سایه این امنیت، چرخه‌های اقتصاد ملی برای تولید ثروت برای کشور در حال چرخیدن است.

نادری بیان کرد: روستای اخند در امکانات آموزشی از روستاهای نمونه شهرستان عسلویه و مدرسه‌ ۱۲ کلاسه‌ آن در استان بوشهر به لحاظ فضای آموزشی و امکانات موجود بزرگ‌ترین و در عین حال پیشرفته‌ترین مدرسه این استان است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم بدنبال توزیع عادلانه امکانات در سطح کشور است و در این راستا نگاه ویژه‌ای نیز به روستاهای کشور دارد که وضعیت موجود در روستای اخند و سایر روستاهای شهرستان عسلویه مبین این ادعا است.

/چریف