- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مراسم استقبال نمادین از ‌امام‌ در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس

رئیس امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از مراسم استقبال نمادین از حضرت امام (ره) در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس خبر داد.

مجتبی دزفولی‌نسب با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع و جذابی را تدارک دیده که در روزهای مختلف برگزار می‌شود و کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها مهم‌ترین اولویت است. 
وی از مراسم استقبال نمادین ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس خبر داد و افزود: در نخستین روز دهه مبارک فجر (امروز)، مراسم استقبال نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه برگزار می‌شود. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مراسم استقبال نمادین ورود حضرت امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس برای دومین سال پیاپی، امروز (۱۲ بهمن) مقارن ساعت ۹ صبح و با حضور مقامات محلی و مدیران شرکت‌های تابعه صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس در محل فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس برگزار می‌شود. 
دزفولی‌نسب تصریح کرد: در این روز که به نام روز “انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، امام خمینی (ره) و رهبری ” نام‌گذاری شده، مدیران و کارکنان صنعت نفت کشور مستقر در پارس جنوبی با شرکت در مراسم با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند. 
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس عنوان داشت: مردم با حضور مقتدرانه در طی دوران انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه و رهبر خود نشان دادند که خواهان حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمندی هستند که در تمام لحظه‌های آن حضور موثر داشته‌اند و در راه حفظ و اعتلای آن از جان خود مایه گذاشتند. 
دزفولی‌نسب با اشاره به نام‌گذاری ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند و عزت‌بخش انقلاب اسلامی با شعار “پیشرفت و عدالت در پرتوی همت مضاعف و کار مضاعف ” در منطقه ویژه پارس از صبح دوازدهم بهمن ماه آغاز می‌شود و تا یوم‌الله ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت. 
وی گفت: سیزدهم بهمن روز “انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص)، وحدت و احیای ارزش‌های اسلامی “، ۱۴ بهمن به عنوان روز “انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت ” و ۱۵ بهمن به عنوان روز ” انقلاب اسلامی، قرآن، عترت و انتظار فرج ” نام‌گذاری شده است. 
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس عنوان داشت: روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به ترتیب به عنوان روز “انقلاب اسلامی، آزاداندیشی، تعالی فرهنگ و تمدن اسلامی ” و “انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی ” نام‌گذاری شده است. 
دزفولی‌نسب افزود: روز ۱۸ بهمن به عنوان روز “انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، رسالت و منزلت زن ” و روز ۱۹ بهمن نیز روز “انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و نیروهای مسلح ” اعلام شده است. 
وی اضافه کرد: در یوم‌الله دهه فجر امسال، روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن به ترتیب به عنوان روز “انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، محرومیت‌زدایی و عدالت اجتماعی “، “انقلاب اسلامی، بصیرت دینی، انسجام ملی و استکبارستیزی ” است و روز ۲۲ بهمن نیز به عنوان روز “انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ” نام‌گذاری شده است. 
دزفولی‌نسب خاطرنشان کرد: با همه توان و ظرفیت خود برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش و فعالیت می‌کنیم و سعی داریم بهترین و کیفی‌ترین برنامه‌ها را در ایام‌الله دهه فجر برگزار کنیم.