- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: مردم از افزایش امکانات مدارس در دولت نهم و دهم رضایت دارند

به گزارش عسلویه نیوز، عباس تبرکی ‌در بازدید از مدارس روستایی و مجتمع‌های ترنم ولایت بخش عسلویه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی‌نظیر است و امروز اقتدار و عزت ما نشات‌گرفته از انقلاب اسلامی است و باید به آن افتخار کنیم.
وی افزود: امروز سایر کشورهای مسلمان نیز با تاسی از ایران اسلام برای نجات خود تلاش می‌کنند و موج اسلام‌خواهی راه افتاده و دولت‌های جبار و حاکمان دیکتاتور باید به خواسته مردمی تمکین کنند.
فرماندار شهرستان کنگان در ادامه با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در سطح جامعه است و موفقیت کشور در گرو موفقیت این نهاد است و همه باید تلاش کرده و برای تقویت مدارس فعالیت کنیم.
تبرکی با تاکید بر لزوم بازسازی مدارس منطقه گفت: هم‌اکنون بیش از ۲۰ مدرسه تخریبی در منطقه عسلویه وجود دارد که فضای آنها مناسب نیست و باید تخریب و بازسازی شوند.
وی عنوان داشت: تلاش تمام مسئولان و دست‌اندرکاران برای رفع مشکلات به کار بسته شده و هم‌اکنون عزم مسئولان برای برطرف کردن معضلات و بهبود وضعیت تحصیلی منطقه عسلویه و شهرستان کنگان جزم شده‌ و البته همکاری و تعامل مردم نیز لازم است.
بخشدار عسلویه نیز گفت: عسلویه از مناطق حساس و مهم است و با توجه به همجواری با تاسیسات نفت و گاز توقع مردم بسیار بالاست.
عبدالله نادری افزود: دولت نهم و دهم در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان و افزایش امکانات مدارس اقدامات قابل‌توجهی انجام داده و بیشتر دانش‌آموزان و معلمان و والدین از این اقدامات رضایت دارند.
رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز اظهار داشت: مجتمع‌های ترنم ولایت و مجتمع‌های قرآنی ارزش بسیار زیادی دارند و در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان بسیار موثر بوده است.
علی احمدی بیان داشت: عسلویه در سال جاری در بسیاری از موارد، موفقیت خوبی داشته است و در کنکور سراسری و در سایر مسابقات علمی در سطح استان شاهد درخشش دانش‌آموزان عسلویه هستیم.
وی ابراز داشت: مدارس برخی از روستاها وضعیت مناسبی ندارند و با تدابیر ارزشمند مسئولان مورد بازسازی قرار می‌گیرد که انتظار داریم در فاصله زمانی کوتاهی شاهد بهره‌برداری از این مدارس باشیم.