- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نشست سیاسی بررسی و تببین اهداف انقلاب اسلامی برگزار شد

“عسلویه نیوز” بخشدار عسلویه از برگزاری دو نشست ویژه گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: برگزاری این دو رویداد مهم در سومین روز دهه فجر با موضوع انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش های اسلامی، از سوی ناحیه مقاومت بسیج عسلویه برنامه ریزی شده است.

 

به گزارش“عسلویه نیوز” عبدالله نادری افزود: «نشست سیاسی با موضوع اهداف و رویدادهای انقلاب» و «گفتمان معرفتی بصیرت و بیداری اسلامی» دو رویداد یاد شده است که با هدف آشنایی نسل جوان و تجزیه و تحلیل اهداف و دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تشریح و بازگویی آرمان های معنوی و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و مرور رویدادهای آن، در انتقال بهتر پیام های انقلاب به نسل جوان اثرگذار است؛ از این رو برگزاری این نشست ها در جامعه ضروری است.

بخشدار عسلویه با اشاره به برگزاری دیگر ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در این منطقه، یادآور شد: «همایش شناخت دیدگاه حضرت امام (ره)»، «دیدار با خانواده معظم شهدا»، «عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا» و نمایشگاه عکس و مسابقه نقاشی، طی دو روز گذشته در بخش عسلویه برگزار شده است.