- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ترابپور: از عملکرد رحمتی راضی هستیم

[1]

 

 

 

 

 

حسین ترابپور درخصوص تساوی مقابل سایپا گفت: بعد از بازی مقابل پرسپولیس فرصت کمی برای ریکاوری چه به لحاظ روحی و چه بدنی داشتیم، با این حال توانستیم نمایش خوبی داشته و در حالی که دو گل از حریف عقب افتاده بودیم، بازی را برگردانده، نتیجه را به تساوی کشانده و یک امتیاز مهم به دست بیاوریم.

وی در خصوص عملکرد مهدی رحمتی نیز تصریح کرد: متأسفانه برخی با بی‌انصافی تمام و از روی غرض‌ورزی به انتقاد از عملکرد مهدی می‌پردازند، در حالی که دیدگاه کارشناسی نسبت به شرایط او ندارند. مهدی هر سه روز یکبار درون دروازه است و فشار بسیاری را متحمل می‌شود. او در کسب بسیاری از امتیازات ما نقش مستقیم داشته، حتی در روز شکست ما مقابل پرسپولیس یکی از بهترین‌های زمین و تیم ما بود. با این حال مغرضانه در موردش قضاوت می‌کنند، در حالی که او سنگربان تیم‌ملی ما هم هست.

ترابپور افزود: ما از عملکرد وی راضی هستیم و برای بهترشدنش تلاش می‌کنیم، اما فراموش نکنیم این همه فشار روی بازیکنان، تا الان حداقل سه ملی‌پوش را از ما گرفته که نباید اینطور باشد. تیم‌ملی از

باشگاه‌ها بهره می‌گیرد، اما همین برنامه‌ریزی‌ها باعث می‌شود تا حالا جباری، تیموریان و میداودی مصدوم شوند و تیم‌ملی هم نتواند از آنها بهره ببرد.