- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” عصر سه‌شنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان کنگان، چند طرح مهم عمرانی از جمله ساختمان دانشگاه پیام‌نور کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: نظام اسلامی نظامی پویا و مقتدر است و هر روز که از انقلاب می‌گذرد شاهد اقتدار بیشتر ایران اسلامی هستیم.

محمدحسین جهانبخش افزود: هویت‌بخشی به مردم از مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب بوده و مردم ما با تلاش مسئولان نظام به سمت رشد و موفقیت در حرکت هستند.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی نظام و انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت استفاده ببریم.

استاندار بوشهر یادآور شد: دولت نهم و دهم در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها و مناطق کمتر برخوردار، اهتمام ویژه داشته است.

فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی روستای تمبک با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی از جمله طرح‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

تیمور یزدان‌شناس افزود: افتتاح شبکه توزیع آب تمبک از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به طول ۷٫۵ کیلومتر  شامل ۲۰۰ انشعاب برای ۱۲۰۰ نفر از ساکنین روستا با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل کمک‌های منطقه ویژه نیز از جمله این طرح‌هاست.

وی اذعان کرد: افتتاح فاز اول ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور کنگان در سه طبقه با زیربنای ۳ هزار مترمربع و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های مهم و ارزشمندی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

فرماندار کنگان گفت: در دولت نهم و دهم شاهد بیشترین خدمات‌رسانی به محرومان جامعه هستیم و به فضل خدا این روند تداوم دارد.