- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کربکندی: حرف‌های زیادی درباره ذوب آهن دارم

رسول کربکندی ایسنا، درباره این موضوع که بعد از باخت به استقلال در صحبت‌های مسولان ذوب‌آهن ناراحتی وجود نداشت و حتی مدیرعامل باشگاه گفته بود ما و استقلال ایرانی هستیم و تفاوتی نمی‌کرد چه تیمی صعود کند، اظهارکرد: حرف‌های زیادی دارم ولی من قبلا مربی این تیم بودم و اگر حرفی بزنم اینگونه استنباط می‌کنند که من می‌خواهم به ذوب‌آهن برگردم و در جهت خودشان تفسیر خواهند کرد.

وی ادامه داد: حرف منطقی در جامعه ما جایی ندارد و وقتی مدیرعامل باشگاه چنین صحبتی دارد یا غیرحرفه‌ای است یا اینکه می‌خواهد بگوید دیدگاه ما دیدگاهی مخصوص به خودمان است.
کربکندی از صحبت بیشتر در این خصوص پرهیز کرد و افزود: شاید در موقعیتی دیگر در مورد این مسایل صحبت ‌کنم ولی اکنون نمی‌خواهم در مورد این معضلات صحبتی داشته باشم.
وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان مهمترین وی‍ژگی کسی که قرار است سکان‌دار فوتبال ایران شود چیست خاطرنشان‌کرد: فرد با قدرتی باید در راس کار قرار بگیرد و اینکه مدام اصرار بر فوتبالی بودن فرد کاندیدا داشته باشیم، صحبت غلطی است.

رییس سازمان فوتبال باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه صفایی فراهانی قویترین فرد در فوتبال ما بود، یادآور شد: این فرد تخصصی نداشت، ولی مدیریتی قوی داشت که مهمتر از تخصص است و شاید با گذاشتن فردی فوتبالی و ورزشی بتوان کمبودها را برطرف کرد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: در فدراسیون فعلی که رییس و نایب رییس‌اش همدیگر را قبول ندارند شما چه انتظاری از این فدراسیون دارید؟!
وی با بیان اینکه افرادی هستند که می‌خواهند تحت هر شرایطی خود را به این پست که پست کمی هم نیست بچسبانند، گفت: وزارت ورزش نباید با لابی‌هایی که می‌شود به هرکسی اجازه حضور در فدراسیون فوتبال را بدهد.

کربکندی سه ویژگی “مدیریت، تخصص و نفوذ برای جذب سرمایه” را سه مساله مهم برشمرد و گفت: من نقش مدیریت را از دو ویژگی دیگر برای فوتبال مهمتر می‌دانم که اجازه ندهد هرکسی در کارش دخالت کند.