کلنگ دو مخزن متانول در شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه به زمین زده شد
تاريخ ارسال خبر : 19 فوریه 2022 | ساعت 19:49 | کد خبر: 37071 | sv296 | چاپ این مطلب

به گزارش پایگاه خبری عسلویه نیوز به نقل از روابط عمومى شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه، مهندس یزدانی مدیرعامل محترم مخازن سبز از آغاز عملیات پروژه ساخت دو مخزن جدید متانول در این شرکت خبر داد.

وی گفت : در راستای توسعه زیرساخت‌های ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمی هاى فاز ۲ عملیات ساخت این دو‌ مخزن صبح امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ با مدیریت پروژه مهندس اصغرپور و پیمانکاری شرکت آپادانا آغاز گردید. هر کدام از این مخازل ظرفیت انبار ۶۰ هزار مترمکعب و در مجموع ۱۲۰ هزار مترمکعب متانول را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز افزود: با همت کارکنان و متخصصان تلاشگر این شرکت امیدواریم این دو مخزن ظرف ۲۰ ماه به بهره‌برداری برسند و در مدار قرار گیرند تا مثل همیشه شاهد درخشش و پیشتازی نیروهای متخصص ایرانی در این شاهرگ حیاتی کشورمان باشیم.

مهندس یزدانى در پایان اظهار کرد: شرکت مخازن سبز پتروشیمى عسلویه تاکنون با تمام توان و ظرفیت خود همه پروژه‌های مهم و حساس محول شده را با موفقیت به سرانجام رسانده تا در این شرایط سخت اقتصادی یاریگر صنعت و اقتصاد کشور باشد. این شرکت همچنین با اولویت قرار دادن استخدام نیروهای بومی منطقه عسلویه ، کنگان ، جم و دیر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود گام برمی‌دارد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ