- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اشتغال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در شرکت جم صنعتکاران عسلویه

عسلویه نیوز” مدیر اداری شرکت جم صنعتکاران از اشتغال ۲۶۰۰ نفر در شرکت جم صنعتکاران در عسلویه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمود اکبری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در پارس جنوبی اظهار داشت: واحد بوتن ۱ در عسلویه در پتروشیمی جم صنعتکاران از طرح‌های مهمی است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته تلاش زیادی برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح صورت گرفته و با تلاش متخصصان داخلی به موفقیت خوبی رسیده‌ایم.

مدیر امور اداری شرکت جم صنعتکاران در ارتباط با نیروهای شاغل در پروژه بوتن ۱ خاطرنشان کرد: این پروژه در زمان نصب و راه‌اندازی در مجموع برای ۶۰۰ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

 اکبری میزان اشتغال‌زایی این واحد عظیم پتروشیمی در زمان بهره‌برداری را ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم عنوان کرد.

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد کارکنان شرکت جم صنعتکاران را نیروهای بومی تشکیل می‌دهند، ادامه داد: این شرکت جذب نیروهای بومی و آموزش آنان برای استفاده در پروژه‌های عظیم نفت و گاز را از افتخارات خود می‌داند.

مدیر اداری شرکت جم صنعتکاران از اشتغال ۲۶۰۰ نفر در این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر مجموع کارکنان شرکت جم صنعتکاران بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر است.

اکبری اذعان داشت: خوشبختانه مصوبه هیئت دولت مبنی بر جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در این شرکت به طور کامل اجرا شده و هم اکنون درصدد افزایش تعداد جذب‌شدگان بومی هستیم.

وی بر توانمندسازی نیروهای بومی و استفاده از آنان در پروژه‌های منطقه تاکید کرد و یادآور شد: از همه توان و ظرفیت موجود برای توسعه صنعت پتروشیمی بهره می‌بریم.