- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اشکان‌دژاگه: برای بازی در تیم ملی ایران آماده ام

شکان دژاگه در مصاحبه ای با روزنامه وولفسبورگر سایتونگ گفت: تصمیم خود را گرفته ام، برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده هستم و همه تلاش خود را برای ارایه یک بازی خوب، بکار خواهم بست.

دژاگه، مصدومیت و بروز مشکلات گذرنامه ای را از جمله دلایلی اعلام کرد که به خاطر آن نتوانسته تا کنون تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کند.
وی خاطرنشان کرد: البته هنوز هم (تا زمان انجام مصاحبه) دعوتنامه ای بدست من نرسیده اما خودم مشکلی ندارم و آماده بازی برای تیم ملی فوتبال ایران هستم.

این بازیکن ایرانی فوتبال آلمان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر از بازی در تیم باشگاهی خود (وولفوسبورگ) لذت می برم و اعتماد ””فیلیکس ماگات”” مربی تیم به من موجب شده که به طور مستمر در تمرینات و مسابقات تیم، خوب ظاهر شوم و رضایت کادر فنی تیم را جلب کنم.
دژاگه افزود: در بازی برای تیم ””وولفسبورگ””، رفته رفته پخته تر شده ام و با آرامش خاطری که اخیرا بدست آورده ام می توانم در زمین، بهتر دستورات تاکتیکی مربیان را پیاده کنم.

بازیکن ایرانی الاصل تیم فوتبال ””وولفسبورگ”” که به تازگی با همسر ایرانی خود ازدواج کرده، دلیل آرامش خاطرش را ازدواج با دختر مورد علاقه خود عنوان کرد و افزود: در زندگی شخصی ام مسوولیت های بیشتری پذیرفته ام و در زندگی ورزشی نیز به دنبال پذیرش مسوولیت ها و موفقیت های بیشتر هستم.

وی افزود: در پست های مختلفی در تیم فوتبال وولفسبورگ بازی می کنم اما پست دلخواه من هافبک راست است. تیم فوتبال وولفسبورگ در پایان هفته ۲۲ رقابت های بوندس لیگا با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد، این تیم آخرین بازی خود را با نتیجه ۴ بر صفر به شالکه ۰۴ واگذار کرد.

اشکان دژاگه بازیکن ایرانی الاصل این تیم از روی نیمکت، بازی را نظاره کرد.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران اخیرا در خصوص دعوت از اشکان دژاگه به این تیم گفته بود: دژاگه برای حضور در ایران مشکلی ندارد و فقط باید مسایل خود در آلمان را حل کند که آن هم مشکل خاصی نیست.
وی گفته بود، دژاگه و ””جواد نکونام”” با توجه به اینکه تیم های باشگاهی شان بازی دارند در اردوی امارات حضور ندارند اما هفتم یا هشتم اسفند ماه برای بازی با قطر به تهران خواهند آمد.
تیم ملی فوتبال ایران از روز جمعه ۲۸ بهمن ماه به منظور برپایی اردوی تدارکاتی عازم شهر دوبی در امارات عربی متحده شده و تا روز ۵ اسفند ماه در این شهر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۴ اسفند ماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل دوبی یک دیدار تدارکاتی برگزار می کند.
تیم ملی کشورمان شامگاه ۵ اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعدازظهر روز ۶ اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار روز ۱۰ اسفند برابر قطر آماده کند.