- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شرفی‌:مجلس‌اجازه دخالت‌در انتخابات‌را‌نمی‌دهد

اصغر شرفی با بیان مطلب فوق افزود: علی کفاشیان طی ۴ سال گذشته چه به درست چه غلط به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد و در این مدت فوتبال کشور فراز و نشیب‌هایی داشت اما آنچه در حال حاضر بسیار اهمیت دارد این است که او هم اکنون تجربه لازم را به دست آورده و ‌می‌تواند به فوتبال کشور کمک کند. ما نباید از این تجربه‌ای که او به دست آورده چشم پوشی کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به‌ شناختی که دارم فکر ‌می‌کنم از بین کاندیدایی که برای احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده‌اند، علی کفاشیان بهترین گزینه باشد. اگر محمد دادکان برای انتخابات شرکت ‌می‌کرد مطمئنا او بهترین گزینه بود. من در دوران ریاست او بیکار بودم و شغلی در فوتبال نداشتم اما با این حال معتقدم او به فوتبال خدمت کرد.
این پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که گفته ‌می‌شود حسین قریب گزینه وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون فوتبال است، اظهار داشت: من فکر ‌می‌کنم مجلس اجازه نمی‌دهد وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت کند. آنها باید بی‌طرف باشند تا اعضای مجمع با استقلال کامل رای خود را بدهند‌. من به عنوان کسی که عمری در این فوتبال بوده به مسوولان تذکر می‌دهم در انتخابات دخالت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: ما روزی بین کشورهای آسیایی اول بودیم، الان که استرالیا هم از آسیا شده ما در حال حاضر در بین تیم‌های مطرح فوتبال آسیا چهارم- پنجم هستیم و من از این بابت خجالت ‌می‌کشم. امیدوارم با اتخاذ تدابیر لازم، فوتبال کشور مجددا روند رو به رشدی بگیرد تا انشاءالله شاهد شکوفایی این رشته پرطرفدار در کشورمان باشیم.