- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۷۰ هزار نخ سیگار غیرمجاز در پارس جنوبی

به گزارش عسلویه نیوز، علمدار لشکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و دفاع از حقوق مردم به کار گرفته شده و شاهد امنیت بسیار خوبی در منطقه هستیم.
وی افزود: بدون تردید همکاری و تعامل مردم با نیروهای انتظامی، مهم‌ترین عامل در برقراری امنیت است و خوشبختانه شاهد همکاری خوب مردم با نیروهای انتظامی هستیم.
فرمانده انتظامی پارس جنوبی از کشف ۷۰ هزار نخ سیگار غیرمجاز در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس منطقه ویژه پارس جنوبی استان بوشهر بیش از ۷۰ هزار نخ سیگار غیرمجاز در این منطقه کشف و ضبط شده است.
لشکری در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مأموران اطلاعات و امنیت عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی به همراه نماینده اداره دخانیات استان بوشهر در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالای دخانی با تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی از تعدادی از واحدهای صنفی در این منطقه بازرسی کرد که در نتیجه موفق به کشف تعداد ۷۱ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی غیرمجاز و ۵۷ بسته تنباکو میوه‌ای شد.
این مقام مسئول یادآور شد: سیگارهای کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل اداره دخانیات داده شد.
لشکری بیان داشت: به منظور رعایت حقوق مردم و برای جلوگیری از قاچاق کالاهای مختلف، شاهد حضور موثر و موفق نیرروی انتظامی هستیم و با هرگونه تخلف برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد.
وی اضافه کرد: از تمام مردم شریف منطقه انتظار داریم، همکاری نزدیک خود را با پلیس انتظامی همانند گذشته ادامه دهند تا بتوانیم در ایجاد امنیت موفق شویم.