- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تدوین منشور فرهنگی شرکت ملی گاز در ۱۵ بند

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از تدوین منشور فرهنگی شرکت ملی گاز در ۱۵ بند خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد امیدی در جلسه شورای فرهنگی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: شرکت ملی گاز ایران اهمیت زیادی به مسایل فرهنگی قایل است و در راستای توسعه فرهنگی و نهادینه کردن فرهنگ والای اسلامی و ایرانی در شرکت‌های تابعه اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: تلاش زیادی برای رشد فرهنگی در شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز صورت گرفته و در سال‌های گذشته شاهد موفقیت‌های قابل قبولی در این عرصه هستیم.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی شرکت‌ها باید بر اساس سیاست‌های فرهنگی شرکت ملی گاز ایران برنامه‌ریزی و اجرا شود.

امیدی از تدوین منشور فرهنگی شرکت ملی گاز در ۱۵ بند خبر داد و اذعان داشت: منشور سیاست‌های فرهنگی شرکت ملی گاز ایران در ۱۵ بند تهیه شده که برنامه‌های فرهنگی شرکت‌ها باید منطبق بر اصول این منشور باشد.

رئیس کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: بدون شک در تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی مجتمع از سیاست‌های فرهنگی شرکت ملی گاز بیشتر بهره خواهیم برد.

هادی فرهنگ یادآور شد: فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی در تمام محیط‌ها ارزشمند است و به ویژه در محیط‌های صنعتی باید نسبت به تقویت امور فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

در این نشست کارشناسان امور فرهنگی شرکت گاز نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر لزوم تقویت امور فرهنگی در مجتمع گازی تاکید کردند.