- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری آبپخش

شهردار آبپخش از پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری آبپخش خبر داد.

سید محمود موسوی در جمع خبرنگاران در آبپخش اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از رویکردهای اساسی شهرداری آبپخش در سال جاری است که رضایت و خشنودی بیش از پیش شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهر آبپخش یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده که با فعالیت مداوم و شبانه‌روزی نتایج مطلوب و ارزنده‌ای در این زمینه به دست آمده است.

موسوی در همین راستا اذعان داشت: یکی از اولویت‌های شهرداری آبپخش در سال جاری اتمام پروژه‌های نیمه تمام و عقب مانده سال‌های گذشته بود که در این زمینه شاهد پیشرفت ۱۰۰ درصدی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پس از آن آغاز پروژه‌های عمرانی جدید بر اساس نیازها و اولویت‌های شهر بوده‌ایم.

وی در همین راستا افزود: پروژه خیابان اصلی شهر آبپخش یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر است که همواره مورد تاکید مسئولان بخش و شهرستان بوده و در سال جاری به نحو مطلوب این پروژه را انجام داده‌ایم.

این مسئول با اشاره به اتمام پروژه لاین غربی خیابان اصلی شهر بیان داشت: پروژه لاین شرقی خیابان اصلی شهر در نیمه دوم سال جاری توسط شهرداری آبپخش آغاز شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم تا نیمه اسفندماه سال جاری و قبل از ورود مسافران نوروزی به شهرستان شاهد اتمام این پروژه باشیم.

شهردار آبپخش بیان داشت: به دلیل موقعیت ممتاز و استراتژیک جغرافیایی در ایام نوروز شاهد حضور جمع کثیری از مسافران نوروزی در شهر آبپخش هستیم و اتمام این پروژه باعث زیباسازی چهره شهر آبپخش می‌شود.

موسوی عنوان کرد: اتمام این پروژه باعث روان‌سازی ترافیکی این مسیر پرتردد و افزایش سطح رفاه و آسایش مسافران نوروزی می‌شود که از این مسیر عبور می‌کنند.

شهردار آبپخش گفت: از تمام توان و پتانسیل موجود در راستای توسعه آبپخش بهره‌ می‌بریم و از هیچ اقدامی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.