- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تصویب ۴ طرح اشتغالزایی کشاورزی در دشتستان

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان از تصویب ۴ طرح اشتغالزایی کشاورزی در دشتستان خبر داد.

بهمن شمسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به‌ویژه جوانان بومی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در دشتستان نیز در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی افزود: در سال جاری در راستای اشتغال‌زایی اقدامات موثری انجام شد و در برخی از موارد شاهد اجرای کامل تعهدات اشتغالزایی هستیم و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم که با تلاش و فعالیت بیشتر شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی دشتستان از تصویب چهار طرح مهم کشاورزی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای یک واحد پرواربندی، اجرای دو واحد زنبورداری و اجرای یک واحد مرغداری از مهم‌ترین طرح‌های کشاورزی است که در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب شده است.

شمسی تصریح کرد: بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده که امیدوار هستیم با تامین اعتبارات به موقع شاهد اجرای سریع این طرح‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: دشتستان بیشترین سطح زیرکشت کشاورزی را در سطح استان بوشهر دارد و انتظار داریم با اجرای طرح‌های کشاورزی شاهد رشد و توسعه شهرستان باشیم.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان افزود: سرمایه‌گذاری و اجرای چنین طرح‌هایی هم به رشد تولید و تنظیم بازار کمک می‌کند و هم باعث ارتقای نرخ اشتغال می‌شود.

شمسی اذعان داشت: کارگروه اشتغال دشتستان با تمام توان برای اجرای تعهدات اشتغالزایی در استان تلاش و پیگیری می‌کند و انتظار داریم تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

 وی تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی باید از تمام انرژی موجود برای رشد بهره‌وری بیشتر و رشد اقتصادی اهتمام ورزیم و نباید فرصتی را هدر دهیم.