- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش است

عسلویه نیوز” مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش است.

خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی ترنم ولایت شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و نقش این نهاد در آینده کشور بسیار مهم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری کار معلمان افزود: کار و فعالیت معلمان با مسائل مادی و دنیوی قابل مقایسه نیست و همه باید تلاش کنند خدمتشان در آموزش و پرورش رنگ خدایی داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: معلمان باید با آموزش و مطالعه نسبت به مسائل روز آگاهی داشته باشند تا بتوانند نیازهای دانش‌آموزان را برطرف کنند.

وی همچنین با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش بوده و استان بوشهر با جدیت در ابتدای مهرماه آینده نظام آموزشی ۳ـ۳ـ۶ را که یکی از محورهای سند تحول بنیادین است اجرا خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه سعی داریم عدالت آموزشی را در استان بسط و توسعه دهیم اظهار داشت: مدیران محترم به اهمیت دوره ابتدایی توجه ویژه داشته باشند چرا که این دوره بنیان و اساس دانش‌آموز را تشکیل می‌دهد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه توسعه مدارس نمونه و استعدادهای درخشان از برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است از افتتاح دبیرستان نمونه دخترانه در سال آینده در شهرستان جم خبر داد.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و توسعه آموزش و پرورش اهتمام ورزیم.

علی اسکندری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در این مراسم گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان را ارائه داد.