- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مجلسی ها ! انشاء الله که وکیل مردم هستید

[1]

پرسش: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قاعدتاً وکیل مردم هستند یا خیر؟
پاسخ: قاعدتاً بله.

پرسش: یک وکیل در برابر موکل خود چه وظیفه ای دارد؟
پاسخ: موظف است خواسته های موکل خود را عیناً انجام دهد.

پرسش: آیا درباره سرعت اینترنت خانگی، مردم خواهان افزایش سرعت اینترنت از ۱۲۸ کیلوبیت فعلی به سرعت های بالاتر هستند؟
پاسخ: بله. اکثر مردم از اینکه مخابرات به خانه هایشان سرعتی بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت نمی دهد، ناراضی اند.

پرسش: با این اوصاف اگر طرح افزایش سرعت اینترنت خانگی در مجلس بررسی شود، وکلای مردم در راستای خواسته مردم، آیا باید به این طرح رای مثبت دهند؟
پاسخ: حتما این گونه است.

پرسش: دیدی اشتباه کردی؟! این طرح در کمیسیون صنایع مجلس بررسی شده و رای نیاورده است. یعنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشخیص داده اند موکلانشان که خواستار سرعت بالاتر اینترنت هستند، اشتباه می کنند و همین ۱۲۸ کیلوبیت برایشان کافی است!

***
آدم واقعا می ماند چه بگوید؟! اگر نمایندگان مجلس، وکلای مردم هستند که باید خواسته های مردم را از دستگاه های حاکمیتی مانند مخابرات پیگیری کنند نه اینکه درست بر خلاف خواست اکثریت مردم رای دهند.

براستی کدام کاربر اینترنت در ایران است که با افزایش سرعت اینترنت مخالف باشد که نمایندگان مخالفت کرده اند؟

مجلسی ها به جای آنکه پیگیر حقوق مردم در خصوص مسایلی مانند کم فروشی ارائه دهندگان اینترنت، قطع و وصل ها و کندی های بی ضابطه و اعصاب خردکن و مشکلات زیرساخت باشند، رای می دهند که همین سرعت برای ملت کافی است و نکته جالب اینجاست که همین ۱۲۸ کیلوبیت هم در اغلب موارد، غیرواقعی است و مردم برغم پرداخت پول برای ۱۲۸ کیلوبیت عملا سرعت کمتری دریافت می کنند.

برای مقایسه سرعت اینترنت ایران با سایر کشورها، به ممالک پیشرفته مانند ژاپن و آلمان و استرالیا اشاره نمی کنیم. فقط به نمایندگان مجلس می گوییم کاری نکنید که مردم ایران در باب سرعت اینترنت هم حسرت کشورهایی مانند عراق و ترکیه و حاشیه خلیج فارس را بخورند!

نمایندگان مجلس ، وقت کردند با خود ، خدای خود و وجدان خود خلوتی کنند ؛ راه دوری نمی رود!