- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

حمایت از شکارچی خونین ؟؟!

بسم الله …

این روزها به جرات می توان پرویز شیخ طادی را پیشقدم در مقابله با صهیونیست و اهداف شوم اسراییل و آمریکا نامید. کسی که پا را از مشتی گره کرده و فریاد مرگ بر اسراییل در روز ۲۲ بهمن یا روز قدس، فراتر گذاشته. با تمام مزاحمت ها و اذیت و آزارها در جشنواره های مختلف هدفش را گم نکرد و عزمش جزم بود برای ساخت اولین فیلم ضدصهیونیستی.

«شکارچی شنبه»با بکار گیری دو نسل متفاوت سعی دارد تربیت یک نسل جدید از صهیونیست ها(پسربچه) توسط یک نسل قدیم (پیرمرد) را به تصویر بکشد. پسر بچه ای که با روحی پاک و بی آلایش به پیرمرد سپرده می شود و پس از گذشت مدت زمان معدودی سعی دارد اهداف غیرانسانی و نابودگرایانه شان را در رگ های پسربچه تزریق کند.

پسربچه چنان از آموزه های پدربزرگش تاثیر می گیرد که در نهایت با قلبی مالامال از کینه و نفرت حتی بر روی پدربزرگ خود نیز اسلحه می کشد و او را از سر راه بر میدارد و این چنین رقم می خورد داستان نوجوانی که تربیت شده برای کشتار دسته جمعی مسلمانان، برای رهایی از عقده های سرخورده تزریق شده در رگ ها و فطرت پاکش.

اما شیخ طادی کارگردان این فیلم نگاهی متفاوت دارد و با کنایه گله دارد از عدم حمایت: «دوست دارم «شکارچی شنبه دو» را بسازم اما کسی حمایت نمی کند»

این سخن شیخ طادی زمانی مهم جلوه می کند که بارها و بارها شاهد تلاش های شبانه روزی سینمای هالیوود برای مبارزه با اسلام و تمام آموزه های دینی مسلمانان بوده ایم. شاید اگر یک دهم هزینه دولت های اروپایی برای سست کردن اعتقادات جوانان ایرانی را برای معرفی بیش از پیش «شکارچی شنبه» هزینه کنیم به بیراهه نرفته ایم.

چرا باید در گوشه ای بنشینیم و منتظر محصولات جدید و تاثیر گذار ضد اسلامی هالیوود باشیم و امروز که از محصولی با این کیفیت که برای مقابله با اهداف شیطانی صهیونیست ها تولید می شود هیچ حمایتی نکنیم.

امروز حمایت از «شکارچی شنبه» حمایت از یک کارگردان و بازارگرمی برای ساخته او نیست، امروز حمایت از «شکارچی شنبه» حمایت از پیرمردی نیست که تا ابد از دیدار فرزندش در آمریکا محروم می شود و امروز حمایت از «شکارچی شنبه» حمایت از دانشجویی نیست که بورسیه تحصیلی اش بواسطه بازی در این فیلم باطل می شود؛ بلکه حمایت از «شکارچی شنبه» حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با عده ای است که هیچگاه به رسمیت شناخته نشده اند. امروز حمایت از «شکارچی شنبه» حمایت از مظلوم است.

همانطور که امیر مومنان علی (ع) نیز می فرماید: « اَحسَنِ العَدلِ نصره المظلوم؛ بهترین عدالت یاری مظلوم است.»

حمایت از «شکارچی شنبه» امروز وظیفه تمام کسانی است که در روز قدس با مشت های گره کرده فریاد «مرگ بر اسراییل» سر می دهند.

سعید محتشمی