- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری پانل های تخصصی در سومین همایش توسعه پایدار پارس جنوبی

عسلویه نیوز” در سومین همایش توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی محور پارس جنوبی که به مدت ۲ روز در عسلویه برگزار شد بیش از ۳۰ مقاله برگزیده علمی و تخصصی با موضوع بررسی ابعاد توسعه این میدان مشترک توسط کارشناسان و صابنظران مسایل مدیریت و انرژی ارایه شد .

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، در این همایش علمی که با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و سایرمدیران ارشد صنعت نفت افتتاح شد، بسیاری از مقالات منتخب ارسالی به دبیرخانه علمی در قالب سخنرانی در پانل های تخصصی این همایش ملی ارایه گردید.

در سومین دور از همایش ملی توسعه پایدار پارس جنوبی بسیاری از اساتید مطرح دانشگاههای کشور و محققان و کارشناسان صنعت نفت حضور داشتند .

فرصت ها و چالش های پیش روی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه فناوری؛ ضرورت تدوین یک چشم انداز فناوری و تدوین راهبرد مناسب، طرح مدل انتخاب روش مناسب انتقال تکنولوژی، معرفی ساختار دفتر مدیریت پروژه(PMO ) و مزایای پیاده سازی آن در شرکتهای پروژه محوربرای حفظ دانش سازمانی، مستند سازی دانش فنی و مدیریت دانش در صنایع نفت و گاز؛نمونه های موفق مدیریت دانش در سطح بین المللی ، بررسی رابطه فرهنگ و تعهد سازمانی و مدیریت دانش در شرکت نفت و گاز پارس از عناوین مهم ارایه شده در نشست های تخصصی این همایش بود.

در سومین دور از همایش سوم، موضوعاتی چون تخمین مهاجرت گازدر میادین گازی مشترک با ارزیابی چاه های بخش داخلی، بررسی اثر پدیده های ناشی از سرعت بالا در پیش بینی عملکرد میدان گازی پارس جنوبی،طراحی ارتباطات جامع برای کاربرد های نفتی و گازی پارس جنوبی، رایانش ابری در صنایع نفت و ارزیابی مدیریت منابع اطلاعاتی در شرکت نفت و گاز پارس به عنوان کارفرمای میدان مشترک پارس جنوبی ” مورد بحث و بررسی اساتید و کارشناسان قرار گرفت.

عناوین و چکیده مقالات این همایش در وب سایت اختصاص این همایش به آدرس http://conference.pogc.ir [1]

  قابل دسترسی مخاطبان قرار خواهد گرفت.