- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ضعف مدیریتی درآموزش وپرورش استان فاجعه ای دیگر آفرید

سوال ما از مسئولین آموزش و پرورش استان این است کجای دنیا دانش آموزان را برای طی یک مسیر طولانی عقب وانت سوار می کنند ؟ مگر این کار ممنوع نیست ؟ اصلا مگر آموزش و پرورش استان مینی بوس ندارد که دانش آموزان باید با وانت مسافرت کنند ؟ / آیا مغز ترک خورده یک دختر یتیم ۹ ساله که اکنون در بیمارستان فاطمه زهرا بستری ست نباید ما را از خواب بیدار کند ؟

به گزارش عسلویه نیوز؛ دیروز ظهر حوالی ساعت ۳ اتومبیل حامل دانش آموزان دختر منطقه سعدآباد و خورموج دچار حادثه شد که به کشته و زخمی شدن عده ای انجامید .

اتومبیل حامل این دانش آموزان ( مقطع سوم ابتدایی ) از سعدآباد و خورموج جهت شرکت در مسابقه حافظان قرآن ( که در شهرستان دیر برگزار می شد ) در حال حرکت بود که به علت خواب آلودگی راننده از جاده منحرف شد .
در این حادثه متاسفانه یک مربی پرورشی کشته و سه دانش آموز به شدت زخمی شدند که حال یک نفر وخیم گزارش شده است .
نکته جالب توجه اینجاست که  اتومبیل حامل این دانش آموزان از نوع وانت بوده است .

پس از اطلاع از این واقعه بلافاصله خبرنگار ” فریاد جوان ” به اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه نمود و پی گیر قضیه شد اما هیچ کدام از مسئولین مربوطه در دسترس نبودند .

سوال ما از مسئولین آموزش و پرورش استان این است کجای دنیا دانش آموزان را برای طی یک مسیر طولانی عقب وانت سوار می کنند ؟ مگر این کار ممنوع نیست ؟ اصلا مگر آموزش و پرورش استان مینی بوس ندارد که دانش آموزان باید با وانت مسافرت کنند ؟
خانم حسامی ( معاون آموزش ابتدایی ) پاسخ دهد اگر دختر خردسال خودش بود در مقابل این حادثه چه واکنشی نشان می داد ؟ مدیرکل آموزش و پرورش چطور ؟

آیا مغز ترک خورده یک دختر یتیم ۹ ساله که اکنون در بیمارستان فاطمه زهرا بستری ست نباید ما را از خواب بیدار کند ؟
استاندار محترم پاسخ دهد ضعف مدیریت آموزش و پرورش استان را تا کی باید تحمل کرد ؟
تا کی باید شاهد فجایع گوناگونی باشیم و لب فروبندیم ؟
در خاتمه جامعه خبری استان بوشهر از استاندار مردمی و بسیجی جناب جهانبخش تقاضا دارند در خصوص مدیریت آموزش و پرورش استان تصمیمی انقلابی اتخاذ نمایند تا دیگر شاهد چنین فجایعی نباشیم .

پایگاه خبری عسلویه نیوز به نوبه خود این ضایعه غم انگیز را به خانواده آن عزیز از دست رفته تسلیت گفته و از خداوند منان برای مصدومان حادثه آرزوی بهبودی هرچه سریع تر را مسئلت می نماید

منبع: بوشهر نیوز [1]