- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سوغات ۲۲ استان کشور در نمایشگاه بهاره کنگان عرضه شد

نمایشگاه کالای بهاره کنگان با حضور ۲۲ استان کشور در ۵۰ غرفه مجزا در ساحل بندر کنگان برپا شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنگان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه بهاره در بندر کنگان اظهار داشت: این نمایشگاه در واقع در راستای کنترل بازار و عرضه کالای مناسب به مردم راه‌اندازی شده است.

قاسم ابراهیمی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ غرفه از ۲۲ استان کشور نسبت به عرضه اقلام پرمصرف ایام پایانی سال؛ اعم از پوشاک، کیف و کفش، هدیه و سوغات، انواع شیرینی، لوازم کادویی منزل، خشکبار، مرغ منجمد، برنج و … به شهروندان اقدام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین وظایف این اداره است و در راستای ارائه خدمات بهینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

ابراهیمی بیان کرد: در نظر داریم طرح فروش فوق‌العاده را نیز با همکاری اصناف شهرستان کنگان از ۲۰ اسفندماه به مدت ۱۵ روز آغاز کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کنگان یادآور شد: صنوف شرکت‌کننده در این طرح با نصب بنرهایی بر سر در مغازه خود درصد تخفیفی که در این ایام به مشتری می‌دهند را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

ابراهیمی گفت: این طرح شامل مواد غذایی، پوشاک و مواد پرمصرف ایام پایانی سال است و امیدوار هستیم با اجرای این طرح مهم و باارزش رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

فرماندار کنگان نیز در این آیین اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانی دارد.

تیمور یزدان‌شناس افزود: باید کالاهایی با کیفیت و ضروری مورد نیاز مردم ارائه داد و انتظار داریم در تمام ایام سال بتوانیم رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

این نمایشگاه همه روزه تا ۱۶ اسفندماه در دو وقت صبح و عصر آماده بازدید و خرید توسط شهروندان است.