- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عسلویه مهیای استقبال از مهمانان نوروزی است

عسلویه نیوز”  بخشدار عسلویه گفت: عسلویه مهیای استقبال از مهمانان نوروزی است.
عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش عسلویه اظهار داشت: سفرهای نوروزی فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه‌های توریستی، گردشگری و صنعتی بخش عسلویه است.

وی با اشاره به جنگل‌های حرا و پارک ملی نایبند و ده‌ها جاذبه گردشگری در این منطقه افزود: باید در زمینه جذب توریست و گردشگر در بخش عسلویه سرمایه‌گذاری بیشتری شود.

نادری اطلاع‌رسانی را لازمه کار در دنیای امروز دانست و خاطر نشان کرد: باید از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای معرفی جاذبه‌های گردشگری در بخش عسلویه همت کنیم.

بخشدار عسلویه ضمن تاکید بر فراهم کردن امکانات لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی اظهار داشت: به منظور رفاه هموطنان عزیز و نیز گردشگران خارجی شرایط لازم در زمینه‌های مختلف از جمله اسکان، مسائل ایمنی راه‌ها، راهنمای مسافران نوروزی، نظارت بر رستوران‌ها و سوپر مارکت‌ها، انتظامات و … انجام شده و این بخش آماده استقبال خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی از مهمانان نوروزی است.

وی برخورد مناسب و راهنمایی توأم با صبر و متانت و پاسخگویی را وظیفه همه مردم و مسئولان دانست و گفت: دین ما بر محور اخلاق است و این مسئله یعنی برخورد مناسب و معاشرت صحیح با مهمانان می‌تواند زیبایی سفر و فرهنگ مهمان‌نوازی مردمان دیار جنوب را در ذهن مهمانان عزیز نوروزی ماندگار کند.

نادری اضافه کرد: علاوه بر هتل‌ها، سفرخانه‌ها و پارک‌های بزرگ شهری عسلویه و نخل تقی و تعداد زیادی مدرسه و کلاس درس نیز برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: عسلویه از هم‌اکنون مهیای استقبال از مهمانان نوروزی است.