- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پیشتازی قیصر صالحی و جلالیان در انتخابات

عسلویه نیوز” از بین کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان های کنگان، جم، دیر و عسلویه در جنوب استان و در بخش عسلویه آقایان قیصر صالحی و دکتر عسکر جلالیان پیشتاز رقابت با سایر کاندیداها هستند.

به گزارش عسلویه نیوز طبق آخرین خبرهای دریافتی از تمامی روستاها بعد از اینکه  کاندیداها با حضور در بخش عسلویه برنامه ها و راهکارهای خود را مطرح نمودند مردم حمایت قاطعانه خود را از قیصر صالحی و سپس دکتر عسکر جلالیان اعلام کرده بطوریکه با شور و نشاط خاصی به خیابانها ریخته و باشعارهای تبلیغاتی مردم را به اتحاد و همدلی در راستای انتخاب اصلح دعوت نمودند.

بر اساس  گزارش های واصله مردم دلیل این حرکت را انتشار اخبار کذب در روزهای اخیر در رسانه ها مبنی بر اینکه مردم عسلویه از فلان کاندید حمایت می کنند اعلام نمودند.

لازم به ذکر است آقایان شیخ موسی احمدی، قاسمعلی بازآیی، احمد حیدری، دکتر عسکر جلالیان، قیصر صالحی و خانم سکینه الماسی کاتدیداهای مطرح شده در حوزه انتخاباتی جنوب استان بوشهر می باشند که در حال رقابت با یکدیگر می باشند و در بین کاندیداهای فوق قیصر صالحی و دکترعسکر جلالیان  سابقه حضور به ترتیب در هفتمین و هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند.