- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توقف تیم ملی برابر قطر در روز درخشش دژاگه

دیدار تیم ملی ایران و قطر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۵۱ هزار و سیصد تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد و تیم ملی ایران با نتیجه ۲ بر ۲ برابر قطر متوقف شد.

اشکان دژاگه در اولین بازی‌اش برای تیم ملی در دقایق ۵ و ۵۵ گل‌های ایران را به ثمر رساند و خلفان ابراهیم در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی و محمد کازولا در دقیقه ۸۷ برای قطر گلزنی کرد.

روشن ایرماتوف داور ازبکستانی به سیدجلال حسینی از ایران و فابیو سزار از قطر کارت زرد نشان داد.

به این ترتیب ایران با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد و قطر هم با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

بحرین هم با وجود برتری ۱۰ بر صفر برابر اندونزی در دیدار همزمان نتوانست به مرحله بعدی صعود کند و با ۹ امتیاز از گردونه رقابت‌ها حذف شد. اندونزی هم بدون امتیاز آخرین تیم جدول است.

مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در دو گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود. قرعه کشی این مرحله ۱۹ اسفند برگزار خواهد شد و دو تیم اول هر گروه به طور مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند.

ترکیب تیم ملی ایران:

مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، مهرداد پولادی، خسرو حیدری( از دقیقه ۸۷ حسین ماهینی)، پژمان نوری، جواد نکونام، اشکان دژاگه، محمد قاضی( از دقیقه ۷۲ کریم انصاری‌فرد)، علی کریمی و محمدرضا خلعتبری( از دقیقه ۶۴ محمد نوری)

سرمربی: کارلوس کی‌روش