سرمربی الوحده در آستانه اخراج
تاريخ ارسال خبر : 1 مارس 2017 | ساعت 13:19 | کد خبر: 36056 | sv1,218 | چاپ این مطلب

شکست برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا جایگاه سرمربی مکزیکی الوحده بیشتر از قبل متزلزل شود.01184297
به گزارش “ورزش سه”، بعد از باخت ۲-۱ به الریان در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان طرفداران الوحده انتظار داشتند تیم محبوب شان برای پایان دادن به روند ناکامی های چند هفته گذشته از سد پرسپولیس عبور کند اما این اتفاق رخ نداد و مهمان ایرانی با یک برد دقیقه نودی توانست شوک دیگری به اردوی میزبان اماراتی وارد کند.
این ششمین شکست متوالی الوحده در لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شد، اتفاقی تلخ که باعث شد رسانه های حاشیه خلیج فارس از جمله اماراتی ها از احتمال برکناری خاویر آگیره سرمربی مکزیکی تا امشب خبر بدهند.

سایت اسپورت ۳۶۰ درجه در تحلیلی از اتفاقات بازی شب گذشته الوحده با پرسپولیس نوشت:« خاویر آگیره با سیستم ۲-۵-۳ شاگردانش را به مصاف پرسپولیس فرستاد تا بلکه یک برد حیثیتی و سرنوشت ساز به دست بیاورد اما این اتفاق رخ نداد تا شکستی دیگر گریبان این مربی و باشگاه را در بربگیرد. شکستی که ممکن است باعث وداع زودهنگام این تیم از آسیا شود از همین رو هیچ بعید نیست آگیره تا امشب سمت خود در الوحده را از دست بدهد».


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ