- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۲ مورد خرید شناسنامه شناسایی شد/یکی از متخلفین با وثیقه آزاد است

"عسلویه نیوز" رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: تاکنون دو مورد خرید شناسنامه برای انتخابات فردا شناسایی و از انجام آن پیشگیری شده است.

به گزارش "عسلویه نیوز" حیدر بحرانی در جمع خبرنگاران با بیان این که در یکی از این موارد شخص متخلف به قید ضمانت و با وثیقه آزاد است، اظهار داشت: سازوکارهای لازم جهت پیشگیری از وقوع چنین جرایمی در استان مهیاست و در صورت دریافت گزارشی درخصوص خرید شناسنامه و رأی، شدیداً با آن برخورد می شود.

رییس کل دادگستری استان درخصوص مورد دوم نیز اظهار داشت: در این مورد نیز در حال تحقیق بوده و به محض اثبات برخورد خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که آیا با کاندیداها نیز برخورد خواهید کرد یا خیر، ابراز داشت: قطعاً اگر در تحقیقات نقش کاندیداها بر دستگاه قضا اثبات شود با آن ها نیز برخورد خواهیم کرد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر از هماهنگی کلیه دستگاه های امنیتی استان و همچنین دستگاه قضا جهت برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه خبر داد.

وی در بخش دیگری از اظهارات با دعوت از مردم استان جهت حضور باشکوه و پرشور در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق های رأی در حقیقت دفاع از ارزش ها، هنجارها و دفاع از نظام بوده و از همه شهروندان استان دعوت می کنم در این مقطع حساس مشارکت بالا داشته باشند.

بحرانی با بیان این که باید با حضور در انتخابات پایبندی خود به اسلام، انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری را اثبات کنیم، افزود: باید با انتخاب کاندیدای اصلح، مجلسی خوب و در تراز انقلاب اسلامی تشکیل داده که موجب پیشرفت بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی شود.