- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیش از ۹۹ هزار نفر در دیر، کنگان و جم رأی دادند


"عسلویه نیوز"جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بیش از ۹۹ هزار نفر در دیر، کنگان و جم رأی دادند.


انتخابات به گزارش "عسلویه نیوز" ناصر کشاورزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندر کنگان اظهار داشت: تعداد ۹۹ هزار و ۷۲۱ نفر در شهرستان‌های کنگان، دیر و جم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و به نامزدهای خود رأی دادند.

وی افزود: بر اساس نتایج نهایی آرای شمارش شده در جنوب استان بوشهر شیخ موسی احمدی با کسب ۳۴ هزار و ۵۷۶ رأی و ۳۵ درصد آرا به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در این حوزه سکینه الماسی با ۲۱ هزار و ۹۶۵ رأی و ۲۲ درصد آرا، قیصر صالحی با ۲۱ هزار و ۸۸۵ رأی و ۲۲ درصد آرا و عسکر جلالیان با ۱۰ هزار و ۷۷۵ رأی و ۱۱ درصد آرا در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

کشاورزی بیان کرد: همچنین احمد حیدری با ۷ هزار و ۲۵۲ رأی و ۷ درصد آرا و قاسمعلی بازآی با ۳ هزار و ۲۶۸ رأی و کسب ۳ درصد آرا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: انتخابات در سراسر استان با سلامت کامل برگزار شد و مجریان و ناظران با دقت و حساسیت این انتخابات را برگزار کردند و مردم شریف استان در چهار حوزه انتخابیه با شور و نشاط پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و برگ زرینی بر افتخارات استان افزودند.

کشاورزی یادآور شد: دشمنان تبلیغات زیادی برای کمرنگ کردن حضور مردم داشتند که مردم با این مشارکت جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند.