- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خادم همه ی مردم خواهم بود


"عسلویه نیوز" منتخب مردم حوزه جنوبی استان بوشهر در مجلس نهم در پیامی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی و تلاش مجریان برگزاری انتخابات قدردانی نمود.


به گزارش "عسلویه نیوز" منتخب مردم حوزه جنوبی استان بوشهر در مجلس نهم در پیامی از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رأی و تلاش مجریان برگزاری انتخابات قدردانی نمود.
متن کامل این پیام که نسخه ای از آن در اختیار "عسلویه نیوز" نیز قرار گرفته به شرح زیر می باشد:

 

 

بسمعه تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
مردم شریف، متدین و شهیدپرور شهرستان های دیّر، کنگان و جم
سلام علیکم
خدای عزوجل را شاکریم که یکبار دیگر بر ما منت گذاشت که از سر اخلاص همراه با بصیرت و آگاهی با استعانت از ذات احدیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با حضور پرشور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم بیفزاییم.
ضمن عرض سپاس و تقدیر، شور و شعور مردم فهیم شهرستان های دیّر، کنگان و جم را بخاطر حضور پرشور و انقلابی در این انتخابات ارج نهاده و بر همه مردان و زنان، جوانان و نوجوانان بخاطر خلق این حماسه عظیم و مردمی درود می فرستیم.
از تلاش و حضور سایر نامزدها، رقیبان دیروز و رفقای امروز و فردا بخاطر احساس مسئولیت و ادای دین و ایجاد انگیزه مضاعف جهت حظور پرشور و حداکثری مردم، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و دست همگی را به گرمی می فشارم. قطعاً از نظرات، رهنمونها و برنامه های ارزشمند آنان در برنامه های کلی و نیز جهت توسعه، تحول، پیشرفت و مطالبات بحق مردم حوزه ی انتخابیه بهره خواهیم برد.
همچنین از هواداران تمامی نامزدها صمیمانه تشکر می نمایم و خود را خادم همه ی آنها می دانم. از همه ی کسانی که مرا لایق کسوت نمایندگی مجلس که به فرمایش امام راحل(ره) "خانه ملت است" اعم از تشیع و تسنن، تقدیر و تشکر می نمایم.
از تمامی مجریان انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران، هیأت های اجرایی و نظارت شورای نگهبان، معتمدین، بالاخص ستادهای مردمی تبلیغاتی سراسر حوزه انتخابیه که زمینه ساز حضور باشکوه مردم و خلق این حماسه عظیم شدند تقدیر و سپاس دارم.
در پایان این حضور حداکثری و رأی چشمگیر که با لطف و عنایت پروردگار و به برکت روح بلند امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر میهن اسلامی بدست آمده است را پاس می داریم و در پیشگاه حق تعالی عهد می بندم که از هیچ کوششی در راه تحقق آرمانهای انقلاب و دستیابی به مطالبات بحق و قانونی شما عزیزان فروگذار نکنم.
سربلندی و سرافرازی مردم شریف و ولایت مدار و کلیه مسئولین و خدمتگزاران صدیق و خدوم را از خداوند متعال آرزومندم.
سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

شیخ موسی احمدی
نماینده منتخب مردم شهرستانهای دیّر، کنگان و جم