- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انصاری فرد: بحرین سال ۲۰۰۱ اشکم را درآورد

کریم انصاری‌فرد درباره توقف تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: به هیچ وجه از این مساوی ناراحت نیستیم چون اولا به عنوان تیم اول از گروه صعود کردیم و دوم این که بحرین هم حذف شد. بعد از آن اتفاقی که سال ۲۰۰۱ افتاد و بحرینی ها با حذف تیم ملی ایران، با پرچم عربستان خوشحالی کردند، آن حذف در دل ما مانده بود و باید هم از حذف بحرین خوشحال باشیم.
 
وی افزود: درست است که باید قطر را می بردیم ولی زمانی که ما صعود نکردیم، بحرینی ها شاد بودند و حالا نوبت ماست که از حذف آنها شاد باشیم. شاید خواست خدا بود که قطر مساوی کند و بحرین با ۱۰ گل حذف شود. آنها جزای خوشحالی با پرچم عربستان را حالا بعد از چند سال دیدند و دیدید که عربستان هم حذف شد.
 
مهاجم تیم ملی تصریح کرد: وقتی بحرینی ها داشتند با پرچم عربستان خوشحالی می کردند، سنم کم بود و ۱۳-ا ۱۴ سال داشتم. وقتی دیدم بچه های تیم ملی ناراحتند و نای بلند شدن ندارند، گریه کردم.

 
انصاری فرد گفت: بازی رفت با قطر بود که هرکاری کردم، توپ هایم گل نشد. فکر می کنم خواست خدا بود و هرکاری هم اگر می کردم قرار نبود گل بزنم ولی خدا را شکر الان روحیه ام هم در تیم ملی و هم در لیگ برگشته و هم مربیان تیم ملی و هم باشگاه از من راضی اند.
 
وی تاکید کرد: از الان باید به فکر مرحله بعد باشیم. جایی که همه تلاش ها به بار می نشیند. ما باید همه دست به دست هم دهیم و به تیم ملی کمک کنیم تا به جام جهانی برود. اگر تیم ملی به جام جهانی برود، به نفع همه است. الان هم دیگر نباید فکر این را بکنیم که با  ژاپن یا استرالیا همگروه می شویم چون فرقی نمی کند و هدف ما باید فقط صعود باشد. ایران برای خودش تیم بزرگی است و مطمئن باشید قدرت خود را نشان می دهیم که تیم بزرگی هستیم و آنها باید از ما بترسند.
 
مهاجم تیم فوتبال سایپا در خصوص تغییر و تحولات این تیم افزود: بالاخره صالح زحمت خود را کشید و درست نیست حالا که رفته پشت سرش حرف بزنیم. این تصمیم باشگاه بود و کسی در آن دخالتی نداشت. امیدوارم هرچه اتفاق افتاده به صلاح باشگاه باشد و تیم بتواند نتایج خوبی را در بازی های باقی مانده کسب کند. می توانیم با کسب حداکثر امتیاز در بازی های باقی مانده چند پله صعود کنیم. بازیکنان سایپا از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارند و حضور تقوی هم به سود تیم ما خواهد بود. او مربی با دانشی است که با فوتبال روز دنیا آشنا است و تلاش می کند تا سایپا را به اوج برساند.