- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشنامه جدید دولت در آستانه فاز دوم هدفمندی


در بخشنامه جدیدی که از سوی سازمان حمایت برای سازمانهای صنعت استانها و تشکلهای صنعتی ارسال شده است، از واحدهای تولیدی خواسته شده تا بدون هماهنگی با این سازمان اقدامی برای افزایش قیمت تولیدات خود انجام ندهند.


خبرگزاری فارس: بخشنامه جدید دولت در آستانه فاز دوم هدفمندی/افزایش قیمت ممنوع

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در این بخشنامه تأکید شده که بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، واحدهای صنعتی بدون هماهنگی با تشکلهای مربوطه و اخذ تأییدیه سازمان حمایت مجاز به افزایش قیمت محصولات خود نیستند.

در این بخشنامه آمده است: "با توجه به تاکید صورت گرفته در جلسات کارگروه کنترل بازار و ضرورت تنظیم بازار و جلوگیری از هر گونه بر هم خوردن تعادل در قیمت کالا و خدمات به ویژه در این مقطع و ایجاد وحدت رویه تاکید می‌شود هر گونه افزایش قیمت تنها با هماهنگی از طریق انجمن و تشکل مرتبط و پس از هماهنگی با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قابل انجام است."

به این ترتیب واحدهای تولیدی باید درخواست افزایش قیمت محصولات خود را از طریق تشکلهای مربوطه به سازمان حمایت منتقل کنند تا این سازمان در مورد آن تصمیم گیری کند.

ابلاغیه سازمان حمایت به تشکلهای صنعتی در شرایطی صورت گرفته که با استناد به صحبت مسئولان، اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

این بخشنامه ۱۴ بهمن ماه از سوی سازمان حمایت به سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها ابلاغ شده بود که حال این سازمانها آن را به تشکلهای صنعتی ابلاغ کرده‌اند.