- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خبر خوش مدیرعامل پارس جنوبی برای بوشهری ها


"عسلویه نیوز" مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال جاری از ۴۰ میلیارد تومان به ۷۰ میلیارد تومان در شرکت ملی نفت ایران خبر داد و تصریح کرد: با اجرای طرح های در حال اجرا، شاهد آینده ای بهتر در استان بوشهر خواهیم بود.


به گزارش"عسلویه نیوز"به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مراسم معارفه علی معصومی، مدیر پارس شمالی با حضور مهندس مسعود نصوری، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و برخی از مدیران این سازمان، امروز (دوشنبه ۱۵ اسفند) در محل مدیریت منطقه پارس شمالی برگزار شد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این مراسم با تاکید بر ضرورت چابکی و آمادگی سازمان منطقه ویژه برای انجام طرح های زیر بنایی به منظور شتاب دهی به توسعه حوزه های بالا دستی صنعت نفت و گاز در منطقه، یادآور شد: برای تحقق فعالیت های توسعه میدان گازی پارس جنوبی و سایر میادین نفت و گاز در استان بوشهر این سازمان تمام توان مدیریتی و اجرایی خود را به کار گرفته و زمینه تحقق اهداف توسعه در این خطه را فراهم می آورد.

نصوری افزود: انتظار می رود مدیریت جدید پارس شمالی با استفاده از حداکثر ظرفیت توان برنامه ریزی و مدیریتی نیروهای خود، زمینه تحقق اهداف صنعت نفت در منطقه را درآینده نزدیک فراهم آورد.

وی تصریح کرد: با اصلاح اساس نامه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و افزایش فعالیت های اجرایی و توان مدیریتی و حاکمیتی زمینه تحقق طرح های زیر بنایی در مدیریت های زیر مجموعه سازمان و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در مناطق پیرامونی فراهم می شود.

نصوری همچنین از افزایش اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری در سال نود از ۴۰ میلیارد تومان به ۷۰ میلیارد تومان در شرکت ملی نفت ایران خبر داد و گفت: با اتمام طرح های مصوب سفرهای استانی و اجرای طرح های جدید توسعه استان در بخش های گوناگون شتاب گرفته و شاهد آینده ای بهتر در استان بوشهر خواهیم بود.

در این مراسم همچنین مهندس معصومی پس از دریافت حکم مدیریتی خود تاکید کرد: با تلاش و کوشش و شتاب و توسعه فرهنگ کار و تلاش در این مدیریت تحقق اهداف سازمان و صنعت نفت در این بخش از ایران اسلامی را میسر می سازیم.