- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مرده یا زنده قذافی مقابل ۱۶ میلیون دلار

به نقل از روزنامه “دیلی استار ” انگلیس، جاسوس‌های انگلیس و آمریکا به طور مخفیانه در تلاش برای تطمیع نزدیکترین محافظان و دستیاران “معمر قذافی ” با جایزه‌ای ۱۰ میلیون پوندی (۱۶ میلیون دلاری) هستند تا آنها “مرده یا زنده ” دیکتاتور لیبی را به این جاسوس‌ها تحویل دهند.

دیلی استار گزارش کرد: نیروهای ویژه انگلیس از سرویس هوایی ویژه انگلیس و و سرویس نیروی دریایی انگلیس از وجه نقدی که توسط عوامل ام‌آی۶ و سیا حمل می‌شود محافظت می‌کنند؛ این عوامل در اطراف لیبی با قصد تشکیل یک جوخه ترور برای انجام طرحی که “سیاست ” نام دارد، گشت می‌زنند.

این روزنامه انگلیسی به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: حدود ۱۰ میلیون پوند از طرف جاسوس‌های انگلیس و آمریکا برای انجام این کار اختصاص داده شده است. آنها در نزدیکترین محافظان قذافی نفوذ کرده‌اند. با افراد مناسبی که در کنار هم هستند این امر در ظرف چند روز اتفاق بیفتد.

منبع فوق ادامه داد: مهم این است که این کار توسط مردم لیبی انجام شود. ما نمی‌توانیم اثر انگشت انگلیس را در این مورد بر جا بگذاریم. این به لیبیایی‌ها بستگی دارد و پول هم وجود دارد. پول واقعی برای افراد جدی که می‌توانند از عهده این کار بر آیند وجود دارد.

دیلی استار همچنین نوشت: این جایزه چندین میلیون پوندی در بانکی در سوئیس یا لیختن اشتاین نگهداری می‌شود که می‌تواند در ظرف چند ثانیه به یک حساب دیگر در هر جای دنیا وقتی کار انجام شد، انتقال یابد.